חיפוש

מתנות ממותגות לעובדים – מה צריך לדעת?

לא פעם אנחנו שומעים על מנהלי ארגונים שבוחרים במתנות ממותגות לעובדים שלהם ומגלים בסופו של דבר שלמרות ההשקעה וההתלהבות, הם בחרו במתנות ממותגות שאינן משמשות כלל את העובדים שלהם.

מדובר בעניין לא נעים שרצוי להימנע ממנו, שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שהמתנות יהיו בשימוש.

כדי שזה יקרה, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולהכיר את כל הטיפים שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

הסבר אודות אופן איסוף המידע בנושא

כדי שנוכל לציין בפניכם את כל הטיפים החשובים ביותר בנושא, החלטנו להיפגש עם כמה עובדים שקיבלו לאחרונה מתנות ממותגות ממקום העבודה. אנו מוכרחים לציין שמרביתם היו לא מרוצים ממתנות אלו. הדבר עזר לנו להבין אילו מתנות יספקו אותם ויגרמו להם לרצות לעשות בהן שימוש תדיר וקבוע. המדריך הנוכחי בעצם יאפשר להם וגם לכם לדעת את כל הפרטים החשובים בנושא. כך ששני הצדדים יהיו מרוצים בסופו של דבר.

 

טיפ מספר 1 שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מתנות ממותגות לעובדים

הטיפ הראשון עוסק בבירור מעמיק אל מול העובדים שלכם. לכל מנהל יש עובדים אחרים, עם  תחביבים שונים ורצונות שונים ומשתנים. כך שכשאתם מתכננים לקנות מתנות ממותגות, אתם לא יכולים להסתמך על דעתם של עובדים מחברה אחרת. לכן, ההמלצה שלנו היא לנצל את אחת מישיבות הצוות ולשאול את העובדים שלכם איזה מתנה ממותגת הם הכי היו רוצים לקבל. כדי שתוכלו לערוך את הדיון הזה באופן נוח ונטול וויכוחים, אתם צריכים ליישם את הטיפ הבא.

 

טיפ מספר 2 שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מתנות ממותגות לעובדים

תציגו בפני העובדים שלכם כמה מתנות אפשריות. אתם יכולים פשוט לשאול את אחד או שניים מהם מראש אם יש להם רעיון מסיום כמו רכישה של מוצרים ממותגים לקיץ או רכישה של מתנות ממותגות מהסגנונות הבאים:

  • מתנות שישמשו את העובדים שלכם לבית
  • מתנות שישמשו את העובדים שלכם בזמן חופשה
  • מתנות שישמשו את העובדים שלכם בזמן שהם נמצאים במקום עבודה
  • מתנות שישמשו את העובדים שלכם בזמן שהם נוהגים ברכב

 

טיפ מספר 3 שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מתנות ממותגות לעובדים

תבצעו את הרכישה של המתנות הממותגות ממקום אמין שמספק מתנות איכותיות ועמידות לזמן ממושך. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במקום כזה, אנו מציעים לכם לרשום את השם של החנות ברחבי הרשת כדי לקבל תמונה רחבה של הביקורות שנכתבו עליו. אתם יכולים לבצע בירור מעמיק באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • פורומים באתרים שונים

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם חייבים לדעת רגע לפני שאתם קונים מתנות ממותגות לעובדים שלכם. עכשיו, כשאתם יודעים את הפרטים הללו, אתם יכולים להתחיל בהליך הרכישה ולדעת שבחרתם נכון.

שוקולדים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא