חיפוש

היא החברה שלי, הכי טובה שלי – שלוש מתנות שוות לבסטי 

היא החברה הכי טובה שלך, היא מכירה אותך הכי טוב מכולם, היא היתה שם בשבילך כשהיה לך טוב וגם כשהיה לך רע. הבסטי שלך היא החברה הכי מיוחדת בעולם, זו שאת אוהבת כמו אחות והיא אותך. עכשיו יש לה יום הולדת ואת מחפשת מתנה שתאמר, אני אוהבת אותך, חברה יקרה, תודה שאת כאן בשבילי ואוהבת אותי בחזרה. 

 

מתנות לכל סיבה

חברת ריגלו מתמחה בהכנת מארזי מתנה מושקעים ומיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, מארזי המתנה מיועדות לגברים ונשים בכל גיל ולכל אירוע משמח, באתר תוכלו למצוא מתנות לחברה טובה למתגייס או המתגייסת הטריים, ליום הולדת או ליולדת הטרייה. מארזי המתנה מתוכננים כך שיתאימו לכל אופי והעדפה אישית של כל גבר או אישה, הם כשרים ועם אפשרות למשלוח מהיום להיום למקרה ששכחת את היום המיוחד, או שפשוט בא לך להגיד אני אוהבת אותך.

 

מתנות לנשים

כשמדובר במתנה מושקעת לנשים, אנחנו הכי צפויות בעולם, מוצרי קוסמטיקה, בשמים, פרחים ושוקולד בדרך כלל יותירו רושם עז ומלא הערכה. אך כשמדובר על מתנה לחברה הכי טובה נדמה שקשה יותר לבחור את המתנה המושלמת שתאמר כמה אני מעריכה אותך. למרבה המזל, חברת ריגלו מתמחה במתנות מושלמות אשר יעלו ניצוץ של שמחה גם בעיניה של האישה שכבר יש לה הכל. להלן שלוש הצעות מתנה נפלאות שיכולות להתאים לחברה הכי טובה שלך:

  1. שילוב של שמפניה, ורדי סבון ריחניים ושוקולד – המתנה המושלמת שכולה אומרת, הכיני לך אמבט קצף קסום ושקעי לתוכו מוקפת ניחוח ורדים משכר עם כוס שמפניה ביד ושוקולד. נשמע מדהים? גם לנו! ורדי הסבון הריחנים יכולים לשמש כסבון לגוף או כמפיצי ניחוח דקורטיביים.
  2. יין רוזה, שוקולד מפנק, ורדי משי –  יש דבר כזה יותר מדי מושלם? מה פתאום! מתנה זו המגיעה בתיבת עץ מהודרת שאומרת שבי איתי לכוס יין רוזה ונזלול ביחד שוקולד תוך כדי צפייה בסרט מרגש בטלוויזיה ליום הולדת מושלם. ורדי המשי ישמשו לאחר מכן כקישוט דקורטיבי לבית.
  3. לב של ורדי סבון – זהו מארז מתנה מהודר במיוחד בצורת לב שכל כך כיף לקבל. מתנה זו אומרת אהבה, ידידות והערכה וניתן להוסיף לה בלון במגוון צבעים בצורת לב להשלמת המראה האוהב.

 

לסיכום

אלו רק שלוש הצעות מושקעות ומיוחדות לחברה הכי בסטי בעולם. באתר של ריגלו תוכלי למצוא עוד עשרות מארזים מהודרים, מתוקים ומיוחדים של פרחים ושוקולד, כדי שגם את תמצאי את המתנה המושלמת לבסטי המושלמת שלך. כל המתנות שלנו נוצרו מתוך מחשבה שאתן מחפשות את המתנה הנכונה והמתאימה במיוחד שכולה אומרת תודה, אני כל כך אוהבת אותך ומעריכה, ולקוות שביום הולדת שלך, היא תקנה לך כזה גם.

מתנה לחברה הכי טובה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא