חיפוש

5 מרפאות השיניים המומלצות שכדאי להכיר

ביקור במרפאת שיניים הוא אירוע שכולנו עוברים פעמים רבות במהלך חיינו.

לכל אחד מאיתנו יוצא להיבדק בדיקות שגרתיות אצל רופא שיניים, ולפעמים אף לעבור טיפולים.

תחום זה של רפואת השיניים הוא חשוב מאוד, וכדאי לדעת היכן אפשר לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

 

מרפאות מומלצות

ברחבי הארץ ישנן מרפאות שיניים רבות מאוד. ולעיתים קשה לבחור את המרפאה הטובה ביותר באזור. בשביל זה ריכזנו עבורכם חמש מרפאות שיניים מומלצות באזורים שונים בארץ.

 

אזור הצפון

באזור הצפון נמצאות שתי מרפאות אשר רבים ממליצים עליהם בחום. מרפאה אחת נמצאת בחיפה, והיא מרפאתו של ד"ר ברנרד דהן. על פי ההמלצות, במרפאה ניתנים שירותים מקצועיים ביותר, ובאופן נעים ואדיב. ד"ר דהן הוא רופא שיניים המבצע טיפולים מסובכים ביותר, אחד מהמומחים הגדולים בארץ. הממליצים מדגישים את המומחיות שלו יחד עם הטיפול המסור והנעים.

מרפאה נוספת באזור הצפון היא מרפאתה של ד"ר סוזנה גלפרין בכרמיאל. גם על מרפאה זו ממליצים רבים, אשר מדגישים את השירות החם, האכפתיות והמקצועיות. נחמד מאוד לשמוע על שתי מרפאות שיניים איכותיות וטובות באזורי הפריפריה כמו הצפון.

 

אזור המרכז

באזור המרכז כמות מרפאות השיניים, כמו כל דבר, גדול מאוד. ההיצע שם עצום, ואיתו גם ההיצע של מרפאות טובות ואיכותיות. אמנם ישנן כמות גדולה של מרפאות מומלצות באזור, אך בחרנו שתיים מהן, שעליהן שמענו שבחים רבים.

הראשונה היא מרפאת הכתר בבת ים. למרפאת השיניים של רשת המרפאות 'הכתר' בבת ים שמענו המלצות רבות מאוד. הממליצים חוזרים גם כאן על איכות ומקצועיות הטיפול מחד, ומאידך על האדיבות והתחושה הנעימה. כאן, בניגוד למקומות אחרים, הלקוחות המרוצים מדברים גם על מחיר זול יחסית, דבר מפתיע בתחום רפואת השיניים.

המרפאה השנייה באזור המרכז שיש עליה המלצות רבות היא מרפאתו של ד"ר ערן צנציפר בתל אביב. ד"ר צנציפר נחשב למוכשר ביותר, ויודע לטפל גם בבעיות הקשות והמורכבות ביותר. בנוסף, במרפאה שלו קיים ציוד חדשני ומקצועי ביותר, כך שניתן להניח שהטיפול יהיה הטוב ביותר שאפשר.

 

ירושלים

לסיום נציין מרפאת שיניים מומלצת מאזור ירושלים. על מרפאתו של ד"ר רוברט חדמי בירושלים קיימות המלצות רבות מאוד. גם עליו הממליצים מעידים על מקצועיות, יושרה, שירות חם ונעים, ופשוט תחושה טובה. אולם, במקרה של ד"ר חדמי מה שמודגש ביותר הוא המסירות שלו והדאגה האין סופית למטופל. זאת, כאמור, יחד עם המקצועיות הבלתי מתפשרת שכבר הזכרנו.

 

סיכום

כמו שכבר אמרנו בפתיחה כמעט ולא ניתן להתפשר בתחום רפואת השיניים. קורה לא פעם שיוצאים מטיפול שיניים עם תחושה קשה, לא רק בשל הטיפול עצמו, אלא גם בעקבות היחס למטופל, ולעיתים אף חוסר המקצועיות של המטפל. ברשימה שמנינו, נמצאות מרפאות השיניים המומלצות ביותר, כך שלא סביר בכלל שתצאו מהן עם תחושה כזו.

קליניקה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא