חיפוש

כמה זמן נדרש על מנת להפוך לקוסם מנוסה

במידה וחלומכם הגדול הוא להיות קוסמים מקצועיים ולהופיע בפני קהל, אתם יכולים לעשות זאת ודעו, אף פעם לא מאוחר מידי ללמוד להיות קוסם. כל מה שדרוש לכם זו התשוקה לעולם הקסמים, נשמה מתאימה המחפשת להבין את מה שנראה בלתי אפשרי ורוח נעורים מלאת אנרגיה.

כן, גם בישראל ניתן ללמוד להיות קוסם מקצועי, או קוסם חובב, במסגרת של בית ספר פרטי לקוסמים, וישנם שניים שלושה כאלה מוכרים. בעולם קיימים בתי ספר רבים ובחלקם אטרקטיביים במיוחד, שלקחו את הנושא מספר צעדים קדימה והקימו מסגרות בהשראת בית הספר לקוסמים בסדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר.

 

מה צריך לעשות בפועל?

שלב ראשון כנסו לגוגל ורשמו בתי ספר לקוסמים ותקבלו שתיים שלוש תוצאות. לאחר מכן, צרו קשר עם אגודת הקוסמים בישראל ובקשו המלצה, היכן כדאי ללמוד בצורה מקצועית את מקצוע הקוסמות. בשלב הבא, קבעו פגישות היכרות בשניים מתוך בתי הספר הקיימים, התרשמו מהמקום, מתוכנית הלימודים, מהמורים ומהאווירה, חזרו לביתכם וחשבו מעט על כל מה ששמעתם וראיתם, אל תמהרו לקבל החלטה מכיוון שמדובר בעולם חדש ויוצא דופן.

 

קורסים וסדנאות קסמים

מכיוון שתחום הקסמים מחולק לז'אנרים שונים, ניתן בהחלט לקחת מספר קורסים וסדנאות קסמים, במקומות שונים, ואצל מדריכים שונים כמו יאגו, הבאים בעצמם מז'אנרים שונים. בצורה זו תוכלו ללמוד קסמי קלפים בנפרד, קסמי טלפתיה, אילוזיות קטנות וגדולות ומה שנקרא קסמי מגיה שחורה.

תוכלו בהחלט, לאחר מספר קורסים, להתנסות בהופעות מול קהל בצורה לא מחייבת. סביר להניח שלאחר שלושה ארבעה קורסים יהיה לכם מספיק ידע על מנת להתחיל ולהתנסות בהופעות. מומלץ מאוד, לפני העלייה הראשונה על הבמה לקחת שניים שלושה שיעורי משחק או עמידה על במה, כל אמן חייב ללמוד ולחוות זאת.

 

ההופעות הראשונות

מומלץ שהמופעים הראשונים יהיו לקהל חברים וקרובים ועדיף לילדיהם. מופע קסמים לילדים מאפשר לכם להופיע בהתחלה עם קסמים פשוטים יותר, ומול קהל שממילא סקרן מאוד ויהיה מופתע מכל קסם שתבצעו כהלכה. על פי רוב, מופע שמצליח מול קהל של ילדים מעצים ונותן ביטחון להמשך.

 

התלוו לקוסם מקצועי

לאחר שנה או שנתיים של לימודים מקצועיים בבית ספר לקוסמים, או לאחר שנה שנתיים של השתתפות בסדנאות וקורסים בתחום הקסמים, תוכלו למצא קוסם שיהיה מוכן לקחת אתכם כשוליה לתקופת הכשרה נוספת. העובדה שתהיו קרובים בתקופה זו לקוסם מקצועי, תחשוף אתכם לרזי המקצוע, לתהליך ההכנה לקראת מופע, לציוד שצריך, תלבושות, תפאורה, אביזרים וכן הלאה. ראו זאת כמו סטאז' לכל דבר ועניין בדיוק כפי שסטודנטים לעריכת דין ולרפואה עושים.

 

רגע לפני הלימודים

קסמים הנו ז'אנר במתי ואמנותי כמו כל אמנות אחרת ולכן, רגע לפני שאתם בוחרים ללמוד קסמים באופן מקצועי, בדקו עם עצמכם היטב שאתם מתאימים למקצוע ולקשיים שהוא עשוי להציב בפניכם.

 

סיכום

ניתן ללמוד בישראל את תחום הקסמים, ייקח לכם בין שנה לשנתיים עד שתוכרזו כאנשי מקצוע ותרגישו שאתם יכולים להתחיל להופיע. מה שבטוח יהיה מהנה ויוצא דופן.

קוֹסֵם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »