חיפוש

מהפכת השירות של וולט – מה היה הרעיון המרכזי?

שליחים וולט

אין ספק שחברת וולט שנכנסה לשוק המשלוחים בארץ לפני שנתיים שינתה לחלוטין את כללי המשחק של המשלוחים. עם שירות מהיר, איכותי וזמין 24/7 – וולט הכריחה את כל המסעדות באזור המרכז לעלות את רמת המשלוחים. אז מה היה הרעיון המרכזי של מהפכת השירות של וולט? הישארו לקרוא.

 

מה זה וולט?

אפליקציה לנייד וולט – התשובה בישראל ל- UberEats / Doordash או לכל מערכת משלוחים אחרת של צד שלישי. במקום להסתמך על נהגי משלוחים מהמסעדות עצמן, התלויים במספר הזמנות ובמרחקי משלוח, שליחים וולט הם פרילנסרים עצמאיים אשר מביאים את האוכל שמוזמן באמצעות האפליקציה הישר לבית הלקוח, עם מעט דמי משלוח אקסטרה.

 

וולט – שירות מהיר ונגיש

קשה לזכור איפה היינו לפני שוולט נכנס לחיינו. קשה לזכור את הימים לפני שהאפליקציה הזו ששינתה את המשחק גרמה לנו לצאת עוד פחות מהבית. וולט מהווה ללא ספק, הפתרון הקל ביותר הן לתיירים והן למקומיים.

וולט גרמה לכך שמסעדות מסוגלות לכסות אזורי משלוח גדולים בהרבה, ולהביא את האוכל שלכם הרבה יותר מהר! זה גם אומר שלמסעדות שמעולם לא היו מציעות משלוח יש את היכולת לעשות זאת – שינוי בכללי המשחק ללא ספק!

 

אפליקציית וולט – נוחה גם לתיירים

האפליקציה כולה היא באנגלית (למעט כמה מסעדות שהעלו רק תפריטים בעברית, אך ניתן לתרגם אותן גם אוטומטית), כלומר היא מספקת גם לתיירים תהליך הזמנה חלק וקל, עם מקום לכתוב הוראות משלוח באנגלית.

באפליקציה תמצאו גם תמונות באיכות גבוהה של כל המנות כדי שתוכלו להבין בדיוק מה אתם מקבלים, אפשרויות מובנות להתאמה אישית (לא צריך יותר להשאיר את זה הסעיף 'הערות למסעדה') ותוכלו לעקוב אחר נהג המשלוח שלכם כדי לקבל מושג מדויק באמת על איפה הם! האפליקציה מאפשרת לכם לחפש לפי מה שהכי קרוב אליכם, סוג מטבח, או אפשרויות אחרות כמו טבעוניות או כשרות.

 

מגוון אינסופי של מסעדות

מספר עצום של מסעדות בתל אביב ובחודשים האחרונים באזורים נוספים במרכז, שמציעות כל דבר, החל מפלאפל או חומוס וכלה באוכל אסייתי יוקרתי הצטרפו לשיגעון וולט, והפכו אותו באמת לעסק win-win, עבור העסקים ועבור הלקוחות.

 

התרחבות לערים נוספות

השינוי המשמעותי הנוסף שחברת וולט עומדת לבצע בקרוב הוא כניסה לערים נוספות, ובראשן בירת המדינה – ירושלים. לאחר פיילוט מוצלח של כמעט שנתיים בתל אביב, החברה החליטה שהגיע הזמן להנגיש את המשלוחים בערים נוספות.

 

העסקת פרילאנסרים

שינוי משמעותי נוסף הוא העובדה שכל השליחים של החברה הינם פרילאנסרים, אשר אינם שכירים של החברה. כלומר, כל אחד עם אופניים חשמליות או קטנוע יכול להפוך לשליח של החברה. זה נותן אפשרות לתעסוקה למאות, אם לא אלפי, תושבים בארץ, בתקופה קשה זו עם אחוזי אבטלה כה גבוהים.

 

שליח בהפסקה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הובלת דירה בפתח תקווה
הובלות בפתח תקווה

בכל מקרה בו אתם צריכים שירותי הובלות בפתח תקווה, אתם בוודאי רוצים להסתייע בטובים ביותר. וכשצריכים את הטובים ביותר עבור הובלה בפתח תקווה, לרוב פונים

קרא עוד »
ציוד משרדי ארוז
טיפים להובלות משרדים

תכנון נכון של הובלת המשרד יכול לעשות הבדל גדול בין מעבר עמוס ומובלגן שיגבה זמן רב לבין מעבר חלק שימנע אובדן שעות עבודה. אם אתם

קרא עוד »