חיפוש

טיפים להובלות משרדים

תכנון נכון של הובלת המשרד יכול לעשות הבדל גדול בין מעבר עמוס ומובלגן שיגבה זמן רב לבין מעבר חלק שימנע אובדן שעות עבודה. אם אתם מתכננים להעביר את המשרדים שלכם, הטיפים הבאים להובלות משרדים מאת אתר אירית הובלות, ייסיעו בביצוע מעבר חלק שיחסוך בזמן ובכסף.

מעבר ציוד

טיפים להובלות משרדים

  1. תכננו את המעבר מוקדם ככל האפשר. מעברים עסקיים מתוכננים לרוב כחצי שנה מראש, ומעברים של משרדים גדולים במיוחד יכולים לדרוש אפילו שנתיים של תכנון.
  2. תשכרו מובילים מסחריים מקצועיים עם ניסיון מתאים, לרוב למובילים אלה יש את המשאבים וכוח האדם הנדרש כדי לבצע מעבר יעיל ומהיר.
  3. וודאו שלחברת ההובלות אליה אתם פונים יש ביטוח ותדרשו מהם הוכחה לקיומו. ווידוא הנושא מראש יכול לחסוך מאבקים משפטיים ארוכים בעקבות נזקים שייגרמו במהלך המעבר.
  4. תאמו את זמן המעבר ואופן ביצועו הן עם בעלי הנכס אותו אתם עוזבים והן עם בעלי הנכס אליו את מגיעים. בבניינים גדולים ומסודרים יש זמנים מוגדרים לביצוע מעברים, לרוב מחוץ לשעות העבודה הרגילות של הבניין וזאת כדי למנוע הפרעה לסדר היום הרגיל והתקין של המשתמשים האחרים בנכס. ייתכן והזמן הטוב ביותר לביצוע המעבר הוא בסוף השבוע, כך תוכלו למנוע אובדן שעות עבודה של המשרד.
  5. מומלץ לשוחח עם העובדים על נושא המעבר, לשמוע מהם עצות ודגשים לקראת המעבר. שיתוף של העובדים בנושא יוביל למעבר חלק וקל יותר.
  6. מעבר לכתובת חדשה ידרוש בהכרח הדפסה מחודשת של כרטיסי ביקור מעטפות ולמעשה כל דבר הנושא עליו את הכתובת הישנה, כמו כן, יש לשנות את הכתובת באתר האינטרנט של החברה ולעדכן את פרטיה באתרים כמו גוגל, דפי זהב ואיזי.
  7. הודיעו על המעבר לציבור לקוחותיכם כמה שיותר זמן מראש, באופן זה הלקוחות יוכלו להתכונן מראש למעבר ובמידה ויהיו להם הסגות בנושא תוכלו לטפל בהם מבעוד מועד.
  8. לפני ביצוע המעבר עצמו תבקשו ממנהל הבניין החדש לסייר עמכם במשרדים החדשים. וודאו כי החלל נטול תקלות וכי אין בו בעיות בלתי צפויות. במידה ותמצאו כאלה תוכלו לדרוש ממנהל הבניין לתקנן טרם המעבר.
  9. כדאי שבמהלך המעבר עצמו ינכחו שני מנהלים בחברה לפחות שיפקחו על התהליך, אחד במשרד הישן ואחד במשרד החדש, באופן זה תוכלו לוודא שכל הציוד של החברה מועבר כראוי וכי המובילים מניחים את הדברים במקומות המיועדים להם במשרד החדש.
  10. הכינו מראש את התשתית האלקטרונית של החברה במשרד החדש, טרם המעבר הביאו כמות קטנה של ציוד על מנת לוודא שכלל החיבורים הדרושים לעבודה תקינה קיימים ועובדים כנדרש, כאשר תעבירו את הציוד האלקטרוני וודאו כי המובילים פורקים אותו לפני שאר הציוד, באופן זה מי שאמון על התקנת הציוד יוכל לפעול במקביל למובילים ובכך לחסוך זמן יקר.

מעבר למשרדים חדשים הוא עסק שיכול לקחת זמן וכסף, ביצועו בסיוע חברה מקצועית ואמינה תסייע רבות לכך שהתהליך יתבצע במהרה וביעילות באופן שיחסוך לחברה שתבצע את המעבר זמן וכסף.

מעוניינים להמשיך לקורא בנושא – שליחויות לכל הארץ ומהר – זה אמיתי? כנסו עוד היום.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הובלת דירה בפתח תקווה
הובלות בפתח תקווה

בכל מקרה בו אתם צריכים שירותי הובלות בפתח תקווה, אתם בוודאי רוצים להסתייע בטובים ביותר. וכשצריכים את הטובים ביותר עבור הובלה בפתח תקווה, לרוב פונים

קרא עוד »