חיפוש

איך לארגן חתונה על חוף ים

עולם האירועים של שנת 2020 הביא איתו מגוון אלתורים שהזוגות נאלצו לעשות בעקבות משבר הקורונה.

אירועים המוניים באולמות אירועים או גני אירועים מצאו את עצמם מפנים את מקומם לאירועים אינטימים בחצר הבית של ההורים, בגינה, בפארק וגם בחוף הים.

היות והמשבר הזה לא נראה שקרוב להסתיים וגם זוגות הקיץ, שחשבו שיוכלו להתחתן כמתוכנן, צריכים להתחיל ולמצוא פתרונות יצירתיים, החלטנו להסביר לכם איך לארגן חתונה על חוף ים.

בין אם המשבר יהיה מאחורינו בקרוב ובין אם לא – לארגן חתונה על חוף ים יכולה להיות אפשרות מעניינת עבור כל אחד מהזוגות שאוהבים את רחש הגלים ואת אווירת החופש שאי אפשר להתעלם ממנה.

אז בואו נתחיל ונראה איך עושים את זה!

 

חול, חול, חול – ואין מה לאכול

כדי לארגן חתונה על חוף ים צריך קודם כל לקחת בחשבון את דרכי הגישה. מדובר על איזור מלא בחול שלא בטוח יתאים לכל האנשים המבוגרים באירוע שלכם, ובוודאי לאלו המתניידים באמצעות כסאות גלגלים או כל חפץ מסייע אחר.

לכן, חשוב לדאוג לדרכי גישה סלולות או נוחות על ידי הצבת משטחי PVC או משטחים דומים להם, שיאפשרו לכל אורח ואורח להגיע בבטחה אל איזור החתונה שלכם, מבלי לעמוד במצבים לא נעימים.

 

איך לארגן חתונה על חוף ים

היות וחוף ים הוא לא מקום שערוך מראש לאירועים כמו שלכם, חשוב לארגן את כל הציוד מראש. תצטרכו לדאוג כאן בעצמכם לחופה, שולחנות, כסאות, קייטרינג, נקודות חשמל, תאורה, כלי הגשה, איזורים מוצללים, פינות ישיבה ועוד דברים ששום אירוע לא שלם בלעדיהם. אם אתם לא בטוחים איך עושים את זה לבד – חברות הפקה רבות יכולות לארגן חתונה על חוף ים עם כל הציוד הקיים שלהן וכמובן עם ידע וניסיון שצברו לאורך השנים.

 

כפכפים – אי אפשר בלעדיהם

בראש ובראשונה חשוב לציין בפני האורחים שלכם, במיוחד אלו שחשוב לכם מאוד שיגיעו, שמדובר כאן בחתונה על חוף ים. האורחים שלכם צריכים את המידע הזה כדי לדעת איך להיערך מבחינת לבוש והנעלה, ובכל מקרה ההמלצה שלנו היא להיערך עם כמה זוגות כפכפים בסלסלה כך שאורחים שלא נערכו מראש יוכלו למצוא את עצמם נהנים בכל מקרה ויודעים שיש מישהו שדאג להם.

 

ואם כבר בענייני נוחות עסקינן

נוחות היא הדבר אולי החשוב ביותר שתצטרכו לדאוג לו באירוע שלכם, גם עבור האורחים שלכם וגם, כמובן, עבור עצמכם. לארגן חתונה על חוף ים אומרת בעצם לקחת בחשבון כמה דברים חשובים כמו לחות גבוהה, חום גבוה ועוד. לכן במצב כזה כל אחד צריך לעשות את החושבים של איך הכי נוח לו – בחליפה מלאה או דווקא בחולצה מכופתרת ומכנס קצר? בכל החלטה שלא תיקחו, תוכלו לקפוץ אל חנות diplomat שמציעה מגוון חליפות גברים לכל סוג אירוע. מזל טוב!

 

חופה בחוף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »