חיפוש

יתרונות וחסרונות לדשא סינטטי

רוצה דשא בחצר שלך אבל לא בטוח שבא לך לטרוח ולגדל דשא אמיתי? יכול להיות שדשא סינטטי זה הפתרון בשבילך. אנשים רבים מעדיפים דשא סינטטי מכיוון שזה נוח וקל יותר בהתנהלות היומיות. אך יש כאלה לעומתם שטוענים כי זה לא אסתטי ופוגע בתחום של עיצוב גינה. במאמר הבא נפרט את היתרונות והחסרונות של דשא סינטטי אל מול דשא אמיתי.

 

היתרונות של דשא סינטטי

דשא סינטטי הוא פתרון מאוד חכם ומתאים לדשא. יש לו כמה יתרונות שהופכים אותו לנוח יותר עבור הבעלים.

  1. דשא סינטטי תמיד נראה אסתטי, בכל סוגי מזג האוויר. זאת מכיוון שלמזג האוויר אין השפעה ישירה על מראה הדשא. הוא ימשיך להישאר ירוק, מסודר, נעים וייראה טוב כל השנה, בכל סוגי מזג האוויר.
  2. דשא כזה הרבה יותר נוח לבעלים כי אינו דורש הרבה תחזוקה. דשא סינטטי לא צריך להשקות, להפרות או לכסח כמו דשא אמיתי.
  3. פחות זמן שמושקע בתחזוקת הדשא פירושו יותר זמן לשבת וליהנות מהגינה שלך.
  4. מדשאה סינטטית אינה דורשת שימוש במכסחת דשא כדי לקצוץ אותו כמו דשא אמיתי. מכסחות דשא רעות לסביבה ועלולות להיות מסוכנות. מכיוון שהדשא הסינטטי אינו דורש מכסחת דשא לתחזוקתו, הדבר מפחית את זיהום האוויר הנגרם על ידי מכסחות הדשא, מה שהופך את הדשא שלך לטוב יותר עבור הסביבה.
  5. תחזוקה קלה של דשא סינטטי תועיל למשתמשים מבוגרים ונכים שעלולים להתקשות לכסח ולתחזק את הדשא שלהם. מסיבה זו, דשא סינטטי מושלם לשימוש בבית אבות.
  6. אנשים שגרים מחוץ לבית לפרקי זמן ארוכים, מחזיקים בית נופש או עובדים הרבה מחוץ לבית ולא נמצאים לעתים קרובות יכולים ליהנות מדשא סינטטי מכיוון שהוא לא יגדל כמו דשא טבעי ולכן לא דורש שום תחזוקה מצד הבעלים.

 

חסרונות של דשא סינטטי

  1. יש כמה חסרונות של דשא סינטטי ואלה עשויים להניע אנשים לבחירת דשא טבעי במקום.
  2. במקרים מסוימים, ייצור דשא סינטטי עלול להיות רע לסביבה ולגרום לזיהום או לבזבוז, אך הדבר יהיה תלוי בשיטות הייצור בהן משתמש העסק. ישנם מתקני ייצור ברחבי העולם שמשתמשים במכונות מודרניות וחסכוניות באנרגיה. אם חשובה לכך הסביבה, אנו ממליצים לך לבדוק מראש האם הדשא שאתה מעוניין בו יוצר בשיטות ידידותיות לסביבה.
  3. דשא סינטטי יכול להיות יקר להתקנה אם איכות הדשא ברמה טובה – אך זו השקעה חשוב עבור התקנה מקצועית, מכיוון שאתה זקוק להתאמת הדשא שלך בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בעוד שדשא סינטטי יכול להיות יקר בהתחלה, הוא ישלם את עצמו לטווח הארוך ולעתים קרובות יהיה אפילו יותר זול מדשא טבעי מכיוון שאין לו עלויות תחזוקה גבוהות של דשא אמיתי.
  4. אנשים שאוהבים לתחזק את הגינה שלהם ולטפל עלולים לזלזל בחצר שלך ולומר כי דשא סינטטי זה רמאות.

 

דשה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »