חיפוש

השכרת אוהל אבלים – האם זה כולל הרכבה

הידיעה שאדם אהוב הלך לעולמו תמיד מגיעה עם כאב גדול, אך מהר מאוד אנחנו נאלצים להתמודד גם עם הרבה עניינים לוגיסטיים.

צריך לקבוע את כל סידורי ההלוויה, להודיע לכולם שאותו אדם נפטר וגם לדאוג לענייני לוגיסטיים שקשורים לשבעה.

חושבים לשכור אוהל אבלים? אתם צודקים, כי זה פתרון נהדר שיוכל להיות מאוד נוח.

יש לכם שאלות לגבי העניין והשירות? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מה כולל השירות?

כאשר מדברים על השכרת אוהלים לאבלים למעשה מדברים על שירות מאוד נוח. אם חשבתם לרגע שעכשיו, בשיא האבל שלכם, אתם נדרשים לצאת החוצה ולהקים את האוהל בעצמכם, כדאי שתדעו שהתשובה היא בפירוש לא. ההפך הוא הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את החברה שממנה תקבלו את האוהל שבו אתם מעוניינים, והחברה המקצועית כבר תדאג לעשות עבורכם הכול. החברה תיתן לכם לבחור את האוהל הנכון עבורכם והיא גם זו שתגיע עם המומחים שלה להרכבת האוהל במקום שבו תרצו. משמעות הדברים היא שאתם תקבלו את הכול כבר מוכן וכך תוכלו לשבת שבעה כהלכתה בלי שום מאמץ פיזי מבחינתכם.

 

איזה אוהל יוכל להתאים לכם?

הרבה פעמים הקושי האמתי של האבלים הוא להחליט באיזה אוהל לבחור, ואפשר להבין מדוע. העניין הוא שקיימים סוגים שונים של אוהלים ולכן נשאלת השאלה: איזה אוהל יוכל להתאים יותר לימי השבע? אנחנו ממליצים לכם לנסות לחשוב כמה מבקרים עתידים להגיע, כי אם יש משהו משמעותי, ובמיוחד בימי הקורונה, זה לבחור אוהל שיהיה כמה שיותר רחב ידיים. אתם לא רוצים להגיע למצב שבשעה מסוימת יגיעו הרבה מאוד מבקרים ולא תוכלו לשבת עם כולם ביחד באוהל, גם כי זה לא נוח וגם כי זה עלול להיות מסוכן מבחינה בריאותית. בנוסף, חשוב מאוד להקפיד על השכרת אוהל כמה שיותר איכותי וזאת כדי שניתן יהיה לשבת בו בנוחות ולנשום בלי כל בעיה. רצוי לברר מראש האם יש לאוהל גם חלונות שאפשר לפתוח כי כך ניתן יהיה לשמור על אוורור בקלות רבה יותר.

 

איזה עוד ציוד רצוי להזמין למקום?

זה טוב ויפה אם תבחרו את האוהל הכי גדול שיש לימי השבעה ואם אנשי המקצוע גם יגיעו ויבנו אותו עבורכם. עם זאת, זה בפירוש לא מספיק, שכן צריך גם לדאוג לכך שיהיה למבקרים על מה לשבת. משמעות הדברים היא שיש לתת את הדעת גם על הנושא של הציוד הנלווה, בין אם זה כיסאות, מאווררים, מצננים או רשת הצללה. כל הפרטים האלה חשובים ולכן, אם אתם יכולים להיעזר באנשי המקצוע שעובדים בחברה שאליה אתם פונים, למה שלא תעשו זאת? הם יידעו לעזור לכם להכין את רשימת הציוד וכך תבטיחו שלא יחסר דבר בימי השבעה.

 

מתחם בנוי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »