חיפוש

האם הדברת ג'וקים ונמלים זו אותה הדברה?

בעוד שאת חלק מהמזיקים יהיה מספיק להדביר פעם אחת בלבד, חלק אחר מהמזיקים יצריכו מספר הדברות. יחד עם זאת, צריך גם לבחור כמובן את חומרי ההדברה המתאימים. אם כך, האם הדברת ג'וקים ותיקנים זהה להדברת נמלים?

אם שאלתם את עצמכם על שיטות הדברות מסוגים שונים, כנראה שאתם ניצבים בפני מזיקים אשר נמצאים אצלכם בבית. ברגע שהמזיקים חודרים לסביבתכם הביתית, זה עניין של זמן עד שהם יחליטו להפוך את הבית שלכם לדירת הקבע שלהם. ורגע לפני שזה קורה, חשוב לקרוא לשירותיו של מדביר מוסמך ומקצועי. במקרים שתדחו את הטיפול במזיקים, אתם תמצאו את עצמם מול בעיה חמורה יותר של השתלטות מזיקים על הבית, לא רק חדירת מזיקים למבנה. אז רגע לפני שזה חלילה קורה, בואו נדבר על הדברת תיקנים ונמלים – אותה הדברה?

 

קצת על שיטות ההדברה השונות שקיימות כיום

לא, הדברת תיקנים ונמלים היא לא הדברה זהה. אפילו נחדד את זה עוד יותר, הדברת תיקנים והדברת ג'וקים היא גם לא תמיד הדברה זהה. במקרים לא מעטים, חרקים מסוימים יצריכו שיטות הדברה ייעודיות. גם בתוך עולם הג'וקים יש סוגים שונים ורבים של ג'וקים.

בדרך כלל, יהיה מומלץ להשתמש קודם בשיטת הדברה סטנדרטית אשר באמצעותה לרוב יהיה ניתן לסיים עם הבעיה. יחד עם זאת, אם שיטת הדברה מסוימת אינה עובדת לכם והמזיקים עדיין חוגגים אצלכם בבית, אתם צריכים כנראה הדברה נוספת.

 

מה אני צריך לדעת לגבי הדברת נמלים ותיקנים?

גם לגבי נמלים, הכללים הם זהים. ישנם סוגים שונים של נמלים אשר מצריכות שיטות הדברה שונות. למשל, נמלי האש האדומות. הדברת נמלי אש בדרך כלל תהיה שונה מהדברת נמלים רגילות. נמלי האש הן נמלים מאוד אגרסיביות ותוקפניות אשר מומלץ להדביר כמה שיותר מהר. בניגוד למזיקים אחרים, הן דווקא כן עוקצות בני אדם.

גם אם נעקצתם מנמלי אש, חשוב לזכור לא להילחץ. הנמלים האלו אמנם ממש לא נעימות והביסים שלהם כואבים ושורפים, אבל זה לא סוף העולם. אפשר להתאושש מעקיצה של נמלת אש ללא שום בעיה, זאת מאחר שהיא אינה ארסית בידה רבה לבני אדם. ברוב הפעמים, כלל לא. כמובן, אנשים מסוימים עשויים להיות אלרגניים וזה עשוי להחמיר את העקיצה של נמלת האש.

 

כדאי לבחור בחברת ההדברה הנכונה כדי לסיים עם הבעיה

אם אתם צריכים שירותי הדברות לתיקנים ונמלים, אנחנו ממליצים לכם לקבל ייעוץ ממדביר מוסמך בלבד. תוכלו למצוא אותו בקלות דרך האינטרנט, אבל אין ספק שיהיה כדאי גם לבצע השוואת מחירים בין מדבירים מוסמכים. כך תוכלו גם לחסוך כסף על הקריאה לאותו מדביר. בסופו של דבר, כולנו חושבים גם מהכיס וזה בסדר גמור. בהצלחה.

 

בעל חיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זבוב פירות
כיצד להיפטר מזבובי הפירות?

עונת הסתיו הגיע ואתה הגיעו המטרידנים הסדרתיים זבובי הפירות. אלה, מגיעים בקבוצות, נכנסים לבתים ומייצרים מטרד גדול ומעצבן. כיצד ניתן להיפטר ממטרד זה באמצעי הדברה

קרא עוד »