חיפוש

איך מפיקים בוק בת מצווה?

אין ספק שבוק בת מצווה הוא יותר מרק אלבום תמונות מרשים, המייצג את המעבר מהילדות לבגרות.

הבוק וצילומי הבוק עצמם, מעניקים לחוגגת חוויה משמעותית ובלתי נשכחת שבה היא מציגה את עצמה לסביבתה בדרך מיוחדת.

אם כך, השאלה המתבקשת היא כיצד מפיקים בוק בת מצווה?

 

בחירת צלם

בחירת צלם מומלץ לאו דווקא תבטיח חוויית צילומים מהנה, שכן סגנון הצלם לא תמיד מתאים לזה של החוגגת. מבין החוגגות, יש שיאהבו את הרעיון להיראות כמה שיותר בוגרות עם איפור וסטיילינג מושקע, אך יש שיעדיפו מראה טבעי יותר שידגיש את גילן הצעיר. לכן, כדי להבטיח מקסימום שביעות רצון, יש לערוך בדיקת התאמה לפני הבחירה.

 

מידע נוסף על הבחירה

כפי שנכתב לעיל, יש להתאים את סגנון הצלם לנערה ולא להיפך. אחרי הכול, חשוב למלא את הרצון האישי שלה ולגרום לה להנאה המירבית. סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה לדוגמה, מספק חוויית צילום מקצועי בהתאמה אישית עבור כל חוגגת.

 

בחירת מיקום הצילומים

ניתן לצלם בוק בת מצווה במגוון מקומות כמו בים או בסטודיו, אך יש לבחור סביבת צילום שבה החוגגת מעוניינת להצטלם. יש לקחת בחשבון שצילום בטבע הוא מומלץ לשעות המוקדמות של הבוקר (לפני הזריחה) או כשעה עד שעה וחצי לפני השקיעה ואילו, צילום בסטודיו יכול להתרחש בכל זמן. בנוסף, כדאי לבחור מקום קרוב יחסית, מאחר ונסיעה ממושכת עלולה לעייף.

 

קביעת הלוק

בין אם החוגגת רוצה להצטלם בשמלה חגיגית או בין אם באוברול יפייפה, בחירת בגדים נקיים ונוחים שתורמים להרגשה טובה וכמובן למראה, תהייה בחירה טובה. בנוסף, יש לדאוג להתאים צבעים בין הבגד לבין צבע הנעליים וכן, בין התכשיטים והאביזרים השונים. באשר לשיער, מומלץ לבדוק מראש האם התסרוקת שנבחרה מחמיאה ללוק.

 

הכנת רשימת ציוד

יש לערוך רשימת ציוד שחובה להביא ליום הצילומים, כגון: שמלה או בגד אחר שנבחר, נעליים, תכשיטים, קשת לשיער או אביזר אחר, משהו לנשנוש, שתייה ועוד. עם זאת, אם הבוק מצולם בסטודיו מקצועי, ייתכן שלא נצטרך להביא אביזרים מהבית, מאחר וסטודיו מקצועי מציע לרוב בגדים ואביזרים נלווים ללוק. בכל אופן, כדאי להביא גם מהבית כדי להגדיל אופציות שינוי בלוק.

 

בחירת אופן קבלת התמונות

עם העלייה בשיתופי התמונות ברשתות החברתיות, עולה הביקוש לקבלת תמונות הבוק בדרך דיגיטלית ולא בצורת אלבום תמונות פיזי. כמו כן, במידה והחוגגת אינה מעוניינת להציג לאורחים את הבוק, אפשר לשים במקומו תמונה אחת גדולה שהיא אוהבת או לערוך סרטון.

 

לסיכום

חגיגת בת מצווה היא חוויה חד פעמית וגם אם לא עושים אירוע, לא כדאי לוותר על הפקת בוק בלתי נשכחת. על ידי בחירת צלם מתאים ותכנון פרטים מראש, הבוק יהווה עבורנו מזכרת טובה לשנים רבות.

ספר פתוח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »