חיפוש

איך לקבל החלטה על הקעקוע המושלם בעבורכם?

היום קעקועים הם נחלת הכלל.

הליכה אקראית ברחוב חושפת אנשים מכל הגילים, המינים והעיסוקים, אשר גופם מעוטר בקעקוע או כמה.

אבל האם כולם בחרו את הקעקוע שלהם כמו שצריך? ממש לא בטוח.

במאמר הבא נסביר איך מקבלים החלטה על הקעקוע המושלם.

 

כימיה היא מילת המפתח

הבחירה אולי הכי חשובה כאשר בוחרים לעשות tattoo היא בחירת הסטודיו המתאים. חובה ללכת לסטודיו מורשה בעל אישור מתאים לעסוק בתחום ממשרד הבריאות, אך גם זה לא מספיק בשביל הקעקוע המושלם. הקעקוע המושלם דורש מקעקע "מושלם", כזה שיש לכם כימיה ותקשורת אתו ויבין למה אתם מתכוונים. הדבר נכון גם אם אתם בוחרים בדוגמה מוכנה מתוך קטלוג של הסטודיו (מה שנקרא בעגה המקצועית פלאש) ועל אחת כמה וכמה אם אתם הולכים על עיצוב אישי. קעקוע הוא עניין אישי למדי והמקעקע בהתאם צריך להיות אתכם על אותו גל, לגרום לכם להיות נינוחים בתהליך, וכמובן להיות קשוב לרצונותיכם ולהכווין אתכם לעבר התוצאה המושלמת עבורכם. בנוסף, יש חשיבות עצומה גם לפן הטכני: יש לבחור מקעקע שיידע לייעץ לכם האם הציור אכן מתאים גם לציור גוף, על איזה איבר בגוף מומלץ למקם אותו (כך שלא יימתח למשל) וכדומה.

 

נזהרים מהחלטות פזיזות

הקעקוע שבחרתם הולך ללוות אתכם לשארית חייכם, פחות או יותר. נכון יש אפשרות לעשות שיפוצים מאוחרים או קעקוע cover על המקורי, אבל עדין כדאי לבחור באופציה ראשונית שמתאימה לכם ולאופי שלכם, וגם לאופי העתידי שלכם במשך השנים. לכן מומלץ להימנע מהחלטות פזיזות לגבי אופי הציור, כאלו שאולי לא יתאימו להתנוסס על גופכם בחלוף הזמן. לדוגמה, סמלים של להקות ילדות או מועדוני כדורגל יכולים בהמשך החיים הבוגרים להיתפס באור אחר. גם שמות של בני זוג רומנטיים הם דבר שמוטב להימנע מלקעקע, מתוך האמת הפשוטה והמרה שלקעקוע יש סיכוי סביר יותר לשרוד מהסיכוי של מרבית הזוגות.    

 

לוקח ת'זמן

אין על הסיפורים של קעקועים בזמן מסיבה מגניבה או בנסיעה ספונטנית לחו"ל עם החברים. אבל על אף שהם נהדרים בתור סיפורים, יכול להיות שהם פחות יתאימו לכם כציורים על הגוף לתמיד. לכן חשוב לקחת את הזמן הדרוש שלכם ולמצוא את האימאג' המושלם עבורכם. כזה שמבטא משהו שהולם אתכם ואת האופי הספציפי שלכם. זה לא חייב להיות עמוק מאוד או הרה חשיבות, אבל כן יש משקל קריטי להתאמה לאופי שלכם. חשוב להבין שהקעקוע נוצר אך ורק בשבילכם, ולכן חשוב שאתם תהיו המחליטים הסופיים. עם זאת, כן כדאי להתייעץ עם חברים וסביבה קרובה ולשמוע מחשבות נוספות. המלצות אלו נכונות עוד יותר כאשר מדובר בקעקוע הראשון שהוא לרוב זה שלוקח הכי הרבה זמן לעשות. אחריו סביר להניח שתרגישו יותר חופשיים ובטוחים בהחלטות שלכם ותדעו לבקש את הקעקועים המושלמים עבורכם.    

 

חריטה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא