חיפוש

איזה אחסון אתרים מומלץ לאתרי וורדפרס

וורדפרס מהווה את מערכת בניית האתרים השכיחה ביותר שיש כיום ולכן ישנה עלייה בביקוש אחסון אתרי וורדפרס. את מערכת ניהול התוכן-וורדפרס ניתן להתקין עם כל שרת כמעט, אך עדיין צריך לדאוג לאחסון איכותי כדי למקסם את מהירות הגלישה.

אתר אשר יעלה לאט או ייפול לזמן ממושך, יפגע משמעותית בקידום בגוגל ויפסיד קהל גולשים פוטנציאלי גדול.

קחו בחשבון, שחבילות אחסון שונות שיש כיום, לא בהכרח מתאימות לאתרי וורדפרס.

אמנם יש חברות שמציעות אחסון לאתרי וורדפרס, לעיתים זה לא אלא רק לשיווק בלבד או חברות שמתקינות וורדפרס עם לחיצת כפתור, אך לא בעברית.

לכן, אם אתם לא בעלי ידע טכני בסיסי של בניית אתרים, תבדקו מראש את כל הפרטים.

 

גורמים המשפיעים על המחיר והאיכות של חבילת אחסון לאתרי וורדפרס

גורם פירוט
נפח אחסון האתר כמה מגה/ג'יגה בייט של קבצים ניתן לאחסן בשרת
נפח התעבורה כמה ג'יגה/טרה בייט יכול לעבור מהשרת לגולשים לחודש
סוג האחסון האחסון השיתופי- shared hosting. האופציה השכיחה והזולה, כל האתרים על אותו שרת ולכן אין חלוקה שווה בהכרח בין אותם האתרים. לא מתאים לאתרים גדולים או אתרים עם הרחבות ותוספים. בנוסף, מכיוון שכל האתרים עם אותו IP זה יכול לפגוע בכל נושא קידום אתרים ולכן לא מתאים לאתרי תמיכה או בלוגים פרטיים.

VPS שרת וירטואלי- כמו האחסון השיתופי, ניתן לאחסן אתרים שונים, אך עם הגדרות נפרדות של המשאבים של האתרים השונים כך שאין השפעה. מתאים לאתרים גדולים עם הרחבות שמשרתות כמות גולשים גדולה במקביל וגם לאתרי תמיכה.

האחסון הייעודי- לאתר יש שרת ייעודי. מדובר על אחסון יקר שדורש ידע טכני רחב בניהול שרת.

האחסון בענן- דומה לשרת הוירטואלי אך קבצי האתר מפוזרים בכמה שרתים ולכן יש גישה מהירה לגולשים שנמצאים במקומות שונים ובנוסף, גיבוי חלופי במידה ואחד השרתים לא עובד.

 

מספר דומיינים בחבילות האחסון הקטנות ישנה הגבלה על מספר הדומיינים-לא מתאים גם לקידום וגם לאחסון אתרים
חבילות הריסיילר חבילות בהן ניתן לארח כמה אתרים במקביל ולכל אחד משתמש אחר

.

 

במה שונה אחסון אתרי וורדפרס מאתרים אחרים

בגדול ניתן לומר שרוב החברות המציעות אחסון אתרים והן בעלות שרתי לינוקס, תומכות באחסון וורדפרס. לעומתן, חברות שמצהירות על אחסון וורדפרס, מבצעות שינויים ייעודיים בשרת כמו שינויים ב cashing או באבטחה וזאת כדי שהאתרים יפעלו בצורה המקסימלית והאופטימלית. ישנן אפילו חברות בעלות ממשק למשתמש אשר מותאם לאתרי וורדפרס מה שמאפשר פעולות עצמאיות באתר ללא ידע טכני. מבחינת גודל החבילה, ישנו הבדל בין אתר תדמית שלו תספיק חבילה בסיסית, לעומת אתר גדול יותר המכיל הרבה data שאז כדאי לקחת חבילה יקרה יותר כדי לקבל אחסון איכותי ומספק.

ניתן להתרשם מחבילות אחסון שונות ב https://www.hostcenter.co.il

 

 

כוננים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה זה eSIM?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה חווייתית, גם כשאנחנו נמצאים בחו"ל, חשוב שנשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ, וכן

קרא עוד »
הכל על  PPC
הכל על PPC

בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הופיע כגיים צ'יינג'ר לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה המקוון שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולהניב המרות. עם

קרא עוד »
אישה עובדת
4 הסוגים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא לעצמכם. אם ראיתם לאחרונה מודעה של דרושים כותבי תוכן ולא ידעתם בדיוק על מה מדובר,

קרא עוד »