חיפוש

מה זה eSIM?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה חווייתית, גם כשאנחנו נמצאים בחו"ל, חשוב שנשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ, וכן על חיבור זמין לרשת האינטרנט. אם אתם עדיין מחפשים אחר רשת WIFI וכיצד בדיוק מחליפים סים במכשיר הנייד, אתם מוזמנים להכיר את eSIM.

 

חבילת תקשורת – שומרים על קשר גם בחו"ל

טיסות לחו"ל הפכו כבר מזמן לדבר שבשגרה, הן לצרכי עסקיים והן לצרכי פנאי ובילוי וגם את מטרת הטיסה היא להתנתק מהשגרה ולנקות את הראש, תמיד חשוב לשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ וכן על חיבור זמין ונגיש לרשת האינטרנט, בכדי להשתמש באפליקציות השונות ולהישאר מעודכנים בדברים החשובים.

על מנת לשמור על אפשרויות התקשורת והגלישה באינטרנט בחו"ל זמינות ונגישות, צריך לרכוש חבילת תקשורת מתאימה, המציעה תכניות גלישה מותאמות לצרכים והמטרות שלכם – דקות שיחה למגוון יעדים, שליחת הודעות, חיבור זמין לרשת מקומית ועוד.

eSIM – חבילת התקשורת המשתלמת ביותר

עד לא מזמן, בכדי ליהנות מאפשרויות התקשורת והגלישה באינטרנט בחו"ל, היינו צריכים לרכוש סים מתאים במחירים מופקעים או לחפש אחר רשת WIFI זמינה וחינמית בנקודת היעד אליה הגענו, אך כיום, ניתן לעשות זאת אחרת.

Esim הוא טכנולוגיה מתקדמת, המציעה מגוון תכניות מותאמות אישית, כמו Esim לחול מולטיטראבל, המאפשרת החלפת חבילות תקשורת לחו"ל בקלות ובנוחות מקסימלית. למעשה, מדובר בסים וירטואלי מובנה במכשיר הנייד שלכם (במכשירים תומכים), כאשר החלפה ומעבר בין חבילות תקשורת מתבצעת באמצעות סריקת ברקוד וללא צורך בהחלפה.

 

מהם היתרונות של eSIM?

ל – eSIM קיימים מספר יתרונות בולטים וביניהם נמצאים:

חיסכון בעלויות

עלויות חבילות תקשורת eSIM נחשבות לזולות באופן משמעותי מרכישת סים רגיל ובכך, מאפשרות לכך לחסוך עד 85% מעלויות התקשורת בחו"ל.

תמיכה טכנית

שירותי eSIM כוללים לרוב תמיכה טכנית 24/7 בשפה העברית, כך שאם נתקלתם בבעיות מסוימות בגלישה ובהפעלת של הסים, תמיד תוכלו להיעזר במוקד הטכני.

חיבור מהיר ויציב

לכולנו חשוב ליהנות משירותי תקשורת זמינים ויציבים, כאשר חבילת תקשורת eSIM מציעה חיבור מהיר ויציב, לשימוש מיטבי גם באזורים הרחוקים מערים מרכזיות.

 

איך בוחרים חבילת eSIM?

חבילת תקשורת eSIM מציעה מגוון תכניות תקשורת מותאמות ובכדי לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם, מומלץ לבדוק את הדברים הבאים:

תכנית גלישה

בחרו את תכנית הגלישה המתאימה ביותר לצרכים והמטרות שלכם, הן מבחינת אופי השימוש שלכם והן מבחינת מאפייני הטיסה לחו"ל (מדינת היעד, גישה מקומית, זמני השהות ועוד).

שיחות והודעות

במידה ואתם זקוקים לשיחות והודעות, יש לבדוק מראש כי החבילה כוללת שירותים אלו.

בחירת ספק

בחירת ספק eSIM מומלץ ומוכר תבטיח לכם כי חווית שירות מקצועית ואיכותית.

 

לסיכום

בטיסות לחו"ל תמיד חשוב לשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות וזמינות, כאשר חבילת eSIM, סים וירטואלי המופעל באמצעות ברקוד, היא אחת מהאפשרויות המתקדמות והנוחות ביותר, הן מבחינת חיסכון בכסף והן מבחינת יציבות ואיכות החיבור.

חבילת eSIM

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הכל על  PPC
הכל על PPC

בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הופיע כגיים צ'יינג'ר לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה המקוון שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולהניב המרות. עם

קרא עוד »
אישה עובדת
4 הסוגים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא לעצמכם. אם ראיתם לאחרונה מודעה של דרושים כותבי תוכן ולא ידעתם בדיוק על מה מדובר,

קרא עוד »