חיפוש

קידום אתרים אורגני או קידום ממומן – איך תבחרו

בתור מי שמחזיקים באתר לעסק שלכם, החשיבות של קידום האתר צריכה להיות לכם ברורה. לא משנה כמה השקעתם בבניית האתר שלכם, חשוב שכמה שיותר גולשים יכנסו אליו ולצורך זה אתם חייבים לעשות שימוש בקידום אתרים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על שתי השיטות הנפוצות ביותר לקידום אתרים, ולעזור לכם להבין איזו שיטה מהן עדיפה יותר לאתר שלכם.

 

קידום אתרים

בכל עסק, בניית אתר מתקדם לעסק הוא שלב שלא ניתן לוותר עליו. הרשת מהווה כיום את מוקד הידע הגדול ביותר בכל תחום, וכדי שגם אתם לא תישארו עם מועדון לקוחות מצומצם, אתם חייבים לדאוג שהאתר שלכם לא רק קיים אלא גם מהווה מוקד משיכה למספר רב של לקוחות. כיום, ישנן שתי שיטות רווחות כיצד לעשות את זה.

 

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא קידום האתר באמצעות מעקב אחרי האלגוריתם של גוגל, וניסיון לחקות את ההגדרות החשובות ביותר של האלגוריתם. בשיטה הזו האתר שלכם קודם כל צריך להיות מהיר, כלומר חייבים לוודא שמהירות הגלישה בו טובה. בנוסף, עליכן לשים באתר שלכם כמות רבה של מדיה וקישורים, וכך למעשה מנוע החיפוש של גוגל ישלח את הגולשים דווקא אליכם.

השיטה הזו נקראת קידום אורגני כיון שהקידום של אתר לא נעשה על ידי תשלום למנוע החיפוש אלא דווקא באמצעות בניית האתר עצמו. קידום אורגני מאפשר לנו לבנות את האתר שלנו בצורה חכמה יותר וכך לקבל כמות גדולה יותר של כניסות אל האתר.

 

קידום ממומן בגוגל

השיטה השנייה היא שיטת פרסום שנקראת קידום ממומן בגוגל, ובה אתם פשוט משלמים כסף לחברת גוגל על מנת שהאתר שלכם יופיע במקומות שבהם ישנם גולשים שיכולים להתעניין במוצר, וכמובן יקבל יותר הפניות. בשיטה הזו אתם לא צריכים לעבוד על האתר שלכם עצמו, אלא בדיוק כמו בכל פרסומת, האתר שלכם פשוט יופיע לגולשים מול העיניים.

 

איזו שיטה עדיפה?

כמובן, לכל שיטת פרסום יש את היתרונות שלה. בעוד שקידום ממומן נוח יותר מהסיבה שאתם לא צריכים לעבוד על האתר יותר מידי אלא פשוט משלמים לחברה את הכסף והיא כבר דואגת לכך שיותר גולשים ייחשפו לאתר שלכם.

מנגד, בקידום אורגני האתר שלכם הוא זה שגורם לגולשים להיכנס אליו. קידום אורגני יכריח אתכם לבנות אתר טוב יותר לעסק, כזה שהגלישה בו נוחה ומהירה. אם יש לכם את הזמן, או שאתם בשלב של הקמת האתר לעסק, קידום אורגני הוא בהחלט אופציה שכדאי ללכת עליה. כמובן, לא משנה באיזו אופציה בוחרים, תמיד כדאי לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע מובילים בתחום.

 

לסיכום

כדי שהאתר של העסק שלכם יקבל כמה שיותר כניסות בכל חודש, אתם חייבים לדאוג לקדם אותו ברשת. כאן קיבלתם סקירה על שתי שיטות קידום.

סטטיסטיקה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה זה eSIM?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה חווייתית, גם כשאנחנו נמצאים בחו"ל, חשוב שנשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ, וכן

קרא עוד »
הכל על  PPC
הכל על PPC

בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הופיע כגיים צ'יינג'ר לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה המקוון שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולהניב המרות. עם

קרא עוד »
אישה עובדת
4 הסוגים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא לעצמכם. אם ראיתם לאחרונה מודעה של דרושים כותבי תוכן ולא ידעתם בדיוק על מה מדובר,

קרא עוד »