חיפוש

שעון ג'י שוק – השעון המומלץ ביותר לצבא

שעון הג'י שוק המעטר את זרועותיהם של כמעט כלל לוחמי צה"ל, הפך מזמן למעין פרט חובה בדיגום של כל לוחם. בשוק השעונים כיום ישנו מבחר רחב של שעוני שטח וצבא אך עם זאת, נראה ששעון הג'י שוק מצליח לטרוף את כל הקלפים בקטגוריה זו. בתחום בו דיוק ורמת ביצוע גבוהים הם ענין של חיים ומוות, איך ייתכן ששעון אחד אומץ כמעט על ידי כל לוחמי היחידות המובחרות בארץ ובעולם? 

 

חוזק ועמידות מקסימליים

לוחם מוצא את עצמו לא פעם בסיטואציות מסובכות, קשות, כאלה בהן הוא חשוף לפגיעות מגורמים שונים. בין אם מדובר באימון או בקרב אמת, כל לוחם יודע שבמצבים מסוג זה, בהם עמידה איתנה בפני אתגרים יכולה להציל חיים, הוא זקוק לשעון שניתן לסמוך עליו ושימשיך לתפקד בכל מצב.

שעון ג'י שוק בא לענות בדיוק על הצורך הזה. כחלק מבדיקות המוצר שהשעון עובר, בודקים כיצד השעון מתפקד בתנאי קיצון כמו בתנאי מזג אוויר חורפיים, במגע עם אבק ולכלוך, מול רעידות ומול חבטות קשות. בכל ניסוי השעון יצא ללא פגע, ושנים של ניסיון בשדות קרב שונים בעולם יכול להעיד על כך.

חוזק ועמידות מקסימליים

מתן מענה על הצרכים המבצעיים

לוחם לא משתמש בשעון היד שלו רק על מנת לבדוק מה השעה. הוא מבצע בו שימוש גם בדרכים שונות שמסייעות לתפקודו בזמן אמת, ועל כן על השעון להיות מותאם לכך. אחד השימושים העיקריים הנדרשים בשעון מבצעי הוא פונקציות טיימר שונות, כמו שעון עצר, מדידת זמנים או שעון מעורר, ועל כל הצרכים הללו עונה הג'י שוק.

פונקציה נוספת שחייבת להיות בשעון מבצעי היא היכולת להאיר את צג השעון במידה והלוחם נמצא במקום חשוך, אך ברמה כזו שהאור שיופק מהשעון לא יהיה בהיר או בולט מדי על מנת למנוע היחשפות. גם על צורך זה, כמו עוד רבים אחרים, עונה הג'י שוק.

מתן מענה על הצרכים המבצעיים

דיוק מירבי

בעולם הלוחמה, מאית שניה היא עולם ומלואו. במקצוע הדורש זריזות, דיוק, תיאום מושלם ועבודת צוות, השעון משחק גורם מרכזי שמשפיע על היכולת של מסגרות גדולות (כמו מחלקה ופלוגה) לתפקד בצורה מיטבית. שעון הג'י שוק מאפשר ללוחם להגיע לדיוק של יחידות זמן מזעריות, וכך לוודא שהוא פועל בדיוק כמצופה ממנו.

 

סיכום

אין ספק שעבור כל לוחם שעון היד הוא מוצר מחייב שחוסר מקצועיות בו תפגע ברמת הלוחמה של המשתמש. שעון הג'י שוק, אשר משמש יחידות מיוחדות בארץ ובעולם כולו מאפשר לכל לוחם לפעול באופן מיטבי. הוא מכיל פיצ'רים ויכולות מתקדמות כמו שעון עצר והארת צג השעון, אשר מוכחים כיעילים במיוחד בשדה הקרב. גם רשתות וחנויות השעונים כבר הבינו שמדובר בשעון חובה עבור לוחמים, וכיום ניתן למצוא את שעוני הג'י שוק כמעט בכל חנות או אתר שעונים.

שעון ג'י שוק - השעון המומלץ ביותר לצבא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא