חיפוש

שופינג בחו"ל: איך תעשו את זה נכון

שופינג עשוי להיתפס בעיני רבים כעניין שטחי שאינו מצריך בירור מעמיק טרם הרכישה. אנחנו כאן כדי לסתור את הסברה הנפוצה ולהראות ששופינג זה לא עניין של מה בכך. מי שמכירים את התחום מקרוב, יודעים שעליהם ליישם כמה טיפים בסיסיים שישדרגו את החוויה ויובילו לרכישה חכמה. הישארו כאן ותגלו בעוד כמה רגעים איך תוכלו לעשות זאת נכון.

 

תערכו מיפוי של החנויות

בשלב הראשוני עליכם לערוך רשימה מסודרת שתכלול את שמות המותגים הבין לאומיים שאתם אוהבים. חשוב לציין שתצטרכו לעשות זאת טרם ההגעה ליעד. שכן, זהו טיפ שעשוי לארוך כמה שעות. אתם מן הסתם לא תרצו לבזבז את הזמן ולחפש חנויות בעת השהות ביעד. יישום טיפ זה מראש יאפשר לכם לבדוק אם המותגים האהובים נמצאים בקרבת המלון שלכם או בכלל, ביעד שאליו אתם מתכננים להגיע.

לאחר שתערכו את הרשימה, תוכלו להיכנס לגוגל מפס ולבדוק האם המותגים מופיעים על המפה. אם תגלו שישנם מותגים שלא נמצאים ביעד הנבחר, תוכלו פשוט להמשיך הלאה, עד שתגיעו למותגים שמופיעים על המפה. את אלה תצטרכו לשמור באמצעות הצבת סיכה שתאפשר לכם להגיע בשלב מאוחר יותר למקום ולבדוק את ההיצע שקיים בחנות.

תערכו מיפוי של החנויות

תקבעו סיור מודרך מראש

הדרך הטובה ביותר לבצע שופינג בפראג או בכל יעד אחר בעולם היא באמצעות תיאום של סיור מודרך. שכן, סיורים אלה לוקחים את התיירים למקומות ה"חמים" ביותר. מדובר לא פעם באזורים שבהם יש חנויות בוטיק, מותגים ולעיתים אף חנויות וינטג' שמחזיקות בפריטים מיוחדים ששימשו את תושבי האזור לפני עשרות שנים.

 

תגיעו עם מזוודה ריקה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשופינג מבלי להציע לכם להגיע עם מזוודה ריקה מתוכן. שכן, זו תאפשר לכם לחזור לארץ מבלי לחפש מזוודה חדשה לרכישה ביעד שבו אתם צפויים לשהות. נמליץ לבדוק תחילה שהכרטיס טיסה שלכם מאפשר להגיע עם טרולי + מזוודה. כך שתוכלו בעצם לקחת את הטרולי עם הבגדים והציוד אתכם למטוס ואת המזוודה תשלחו יחד עם שאר הכבודה.

תגיעו עם מזוודה ריקה

תשוחחו עם מקומיים ותיירים

הגעה למקום חדש מצריכה שיחה עם המקומיים. שכן, הם יודעים הכי טוב איפה יש את המסעדות המומלצות, השווקים, חנויות הבגדים ומה לא. כך שכדאי "לתפוס" מקומי ולבקש ממנו לציין בפניכם מקומות מומלצים שיאפשרו לכם להכיר את היעד מקרוב ולקנות מזכרות מיוחדות, כאלה שלא הייתם מוצאים אילולא העזרה שלו.

 

השורה התחתונה –זה הזמן לצאת לשופינג בחו"ל!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שנוגעים לשופינג בחו"ל. בשלב זה אתם מכירים בכל האינפורמציה הדרושה לכם, כך שעליכם רק ליישם את המידע שהוצג לעיל בהתאם להנחיות ולהיות בטוחים בכך שתחזרו מהטיול הנוכחי עם מזוודה מלאה בכל הפריטים שתמיד רציתם.

קניות בחול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא