חיפוש

עורך דין חדלות פירעון ושיקום כלכלי במרכז

לא פעם אנחנו שומעים על חברים, קרובי משפחה או שכנים שלנו שמציינים שהם פנו אל עורך דין במטרה לקבל סיוע משפטי. לאחר שההליך התחיל, התברר להם כי מדובר בעורך דין חסר ניסיון שאינו בקיא מספיק בתחום. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה זקוקים לליווי מטעם עורך דין חדלות פרעון ושיקום כלכלי במרכז. רגע לפני שתצאו לבחור את העורך דין המתאים, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך לעשות זאת באופן הטוב ביותר.

 

מה זה בעצם הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי?

החל מחודש ספטמבר 2020 שונה החוק שהיה מוכר עבור רבים מאתנו כ"פשיטת רגל" והוא הפך להיות חוק חדלות פרעון ושיקום כלכלי. חוק זה הביא כמה שינויים מרעננים לתחום, אלו כמה מהשינויים הבולטים ביותר:

  • ההליך הוגבל לכ-4 שנים
  • ההליך נחשב לחיובי יותר ומטרתו להביא לשיקום של החייב (בניגוד לפשיטת הרגל שפעל על בסיס "ענישה")
  • ההליך אינו כולל נטל בירוקרטי כפי שהיה בעת הליך של פשיטת רגל

 

מהם המאפיינים של עורך דין מומלץ בתחום הזה?

כידוע לכם, חשוב מאוד לבדוק את מאפייני עורך הדין הנבחר רגע לפני שבוחרים לקבל את שירותיו. כדי שתוכלו לדעת מהם המאפיינים של עורך דין חדלות פירעון ושיקום כלכלי מומלץ במרכז, אתם צריכים לקרוא את המאפיינים הבאים:

 

בעל הסמכה מתאימה

כשאתם פונים אל עורך דין, אתם צריכים לבדוק שיש לו את ההסמכה המתאימה. כידוע, יש כל מיני התמחויות בתחום עריכת הדין, ועליכם להיות בטוחים שעורך הדין הנבחר עוסק בתחום זה באופן מעמיק תוך הסמכה מתאימה על ידי מוסד אקדמי מוכר.

 

ניסיון רב בתחום

תעודת הסמכה הינה חשובה מאוד, אבל תעודה ללא ניסיון לא שווה הרבה. לכן, אתם צריכים לבדוק שלעורך דין הנבחר יש ניסיון בתחום. כדי שתוכלו לקבל את התמונה המלאה בנושא, אתם יכולים לערוך חיפוש באינטרנט ולבדוק מהם התיקים שהוא טיפל בהם (אם בכלל).

 

אדיבות

מדובר במצב לא פשוט. אתם כנראה חייבים לא מעט כסף לנושים שלכם ויכול להיות שאתם נמצאים בתקופה רגישה בחייכם. לכן, אתם צריכים שיהיה לכם ליווי אדיב ונעים.

 

איך תוכלו להגיע אל עורך דין מומלץ במרכז שבקיא בתחום?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ במרכז שבקיא בתחום חדלות פרעון ושיקום כלכלי במרכז, אתם צריכים לחפש אותו באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • בירור עם חברים\מכרים\שכנים\קרובי משפחה שהסתייעו בשירותיו של עורך דין מהתחום הזה
  • חיפוש עורך דין מומלץ במנוע חיפוש
  • פרסום פוסטים ברשתות החברתיות

 

לסיום

כעת אתם יודעים את כל הפרטים החשובים אודות עורך דין חדלות פרעון ושיקום כלכלי במרכז. כך שאתם צריכים רק לערוך חיפוש מקיף אחר עורך דין מומלץ ולשכור את שירותיו. בהצלחה!

עריכת דין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »