חיפוש

מתי חשוב לפנות לעו"ד תעבורה?

כל אירוע המתרחש על הכביש יכול הוא בבחינת אירוע תעברה. בשל הסיכון הקיים תמיד בנהיגה ובשל החוקים הנלווים לכל הקשור בכך, יש חשיבות רבה מאד להתמודד בצורה נכונה עם אירוע תעבורתי. בכל מקרה החורג מדוח מהירות סטנדרטי מומלץ מאד לפנות אל עורך דין תעבורה, אם שאלתם את עצמכם מתי חשוב לפנות לעו"ד תעבורה ? אז הנה כל התשובות.

 

פנו אל עורך הדין בהקדם

בכל מקרה שבו אתם ניצבים בפני הצורך להתמודד עם מערכת המשפט בנושא תעבורה, אל תקלו ראש בעניין. מדובר על בית משפט לכל דבר ועניין שיש ו סמכויות נרחבות, כיאה לבית משפט בישראל. מי שחושב שהענישה מסתיימת רק בקבלת נקודות וקנס כספי עלול להיחשף מהר מאד לאמת המרה של שלילת רישיון לתקופות ארוכות ובמקרים מסוימים אף עונש מאסר. אם אתם מעורבים באירוע תעבורתי מכל סוג, אל תהססו ואל תקלו ראש בעניין, אתם חייבים לפנות אל עו"ד תעבורה בהקדם האפשרי.

 

חשד לאחריות לתאונת דרכים

מרגע שאדם נמצא כחשוד בכך שנהיגתו גרמה לתאונת דרכים, הוא עלול למצא את עצמו במצב שרישיונו יישלל מנהלתית לתקופה של 30 עד 90 יום, טרם העמדה לדין, בנוסף לכך כל מה שיאמר עלול לשמש כנגדו מאוחר יותר. עובדה זאת כמו רבות אחרות בתחום התעבורה לא ידועות לרוב הנהגים. לכן אם נקלעתם לסיטואציה שכזאת, חשוב מאד לפנות אל עו"ד תעבורה בהקדם האפשרי.

חוק התעבורה

קבלת זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים

אדם שקיבל זימון להגיע אל המרב"ד צריך להבין כבר שהוא בבעיה. הזימון איננו מקרי והמשמעות של הדבר שבסבירות גבוהה הוא עלול לאבד את הרישיון שלו. היות שלא ניתן להתעלם מהזימון לוועדה, האפשרות הנכונה היא פניה בהקדם אל עו"ד תעבורה על מנת להיערך בצורה הטובה ביותר אל יום הדיון.

 

האשמה בביצוע עבירה חמרה

כאשר יש כנגדכם אישום בביצוע עבירת תעבורה חמורה, יש אפשרות סבירה שבאופן מידי הרישיון שלכם יישלל ל30 יום וכן תועמדו לדין. בגין חלק מהעבירות יש אפשרות שגם הנאשם ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח. מי שיתייחס אל בית הדין לתעבורה באופן לא ראוי עלול לשלם מחיר יקר, אם זומנתם אל בית הדין לתעבורה, להתייצב בפני שופט, מומלץ שתגיעו בליווי של עורך דין מתאים לתעבורה.

 

קבלת דו"ח הכולל נקודות

במידה וקיבלתם דו"ח תנועה אשר צובר בגינו גם נקודות, כדאי לפנות אל עו"ד תעבורה היעוץ שהוא יגיש לכם יוכל לעזור לכם להתמודד נכון יותר עם הסיטואציה. רק קחו בחשבון שבעצם תשלום הקנס יש מעין הודאה באשמה. לכן בעזרת עורך הדין תוכלו לבקש להישפט, להגיע מיוצגים על ידי עורך דין ולהשיג זיכוי, או לכל הפחות הסדר טיעון מקל.

 

חוסר הידיעה איננו קביל

רוב מוחלט של הנהגים על כבישי הארץ אינם מודעים כלל לחוקים ולתקנות השונות בחוקי התעבורה, אך גם כאן בדומה לתפיסה המקובלת בכלל מערכת המשפט הקובעת כי חוסר הידיעה לא פותר מעונש. לכן חשוב להתייעץ ולהבין מה ההשלכות של כל פעולה שאתם מבצעים.

  • כדאי לדעת שרוב מוחלט של עבירות התעבורה הן כאלו שי בצידן ברירת מחדל של שיפוט. לכן כדאי לחשוב רגע ולהתייעץ. כפי שנאמר כבר שזלזול בבית הדין לא יוביל לתוצאות עבורכם
  • כך גם תשלום מידי של הקנס לא יזכה אתכם בנקודות זכות, אלא יוכיח כי אתם מודים באשמה, במצב זה אתם חשופים לסנקציות נוספות שעלולות להפתיע אתכם.
  • כל נהג שקיבל דו"ח עלול למצא עצמו נתון להטלת סנקציות כנגדו, עד כדי כך שישנן עבירות שלבית המשפט אין שיקול לגביהן והן מחייבות עונשי שלילה או חמור מכך.

עורך דין לתעבורה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »