חיפוש

5 סוגים של תאונות עבודה שיאפשרו לכם לזכות בתביעה

תאונת עבודה עשויה לזכות את העובד בקבלת פיצויים משמעותיים מגופים מבטחים רלוונטיים. קיימים מספר סוגי תאונות עבודה. כאן ריכזנו עבורכם את התביעות שניתן להגיש בכל מקרה פגיעה. חשוב לזכור כי כדי לקבל את הזכויות המגיעות לכם על פי דין, כדאי להיעזר בעורך דין מומחה. כמו שאתם מבינים, החברות המבטחות ינסו להתנער מחובת הביטוח שלהם ויש צורך שמישהו יעמוד על זכויותיכם המגיעות לכם ביושר.

 

תאונת עבודה במהלך יום העבודה

פגיעה שהתרחשה במהלך יום עבודה תוכר כתאונת עבודה. עורך דין תאונות עבודה יעזור לכם לקבל עליה פיצויים הן מחברת קרן הפנסיה, הביטוח הלאומי ובמקרים רלוונטיים אף מהמעסיק ומחברת הביטוח. תאונת עבודה תוכר ככזו כל עוד והיא נגרמה מפגיעה של חפץ באמצעותו נגרם הנזק או במהלך פעולה בה העובד ניסה להציל רכוש או גוף מנזק.

 

תאונת עבודה במהלך שעת ההפסקה

על פי חוק כל עובד זכאי להפסקה בהתאם לשעות העבודה שהוא עובד. עובד שכיר שנפגע במהלך ההפסקה שלו כששהה במקום המוסכם על המעסיק, הפגיעה תוכר כתאונת עבודה כל עוד ומשך ההפסקה לא עלה על 3 שעות. גם פגיעה שהתרחשה בדרך הלוך או חזור למקום בו הוא נוהג להיות בהפסקה, תיחשב כתאונת עבודה.

 

תאונת דרכים בדרך לעבודה

תאונת דרכים אשר ארעה לעובד בדרך הלוך או חזור ממקום העבודה, תיחשב כתאונת עבודה ובפרט שהעובד לא סטה מדרכו אל מקום אחר בדרך. קיימים חריגים מוכרים בחוק כמו הבאת ילדים אל הגן, תפילה בבית הכנסת ועוד מקרים שגם פגיעה בדרך אליהם התאונה תוכר כתאונת עבודה.

 

תקיפה מינית במקום העבודה

כל תקיפה, לרבות תקיפה מינית במקום העבודה, תחושב כתאונת עבדה והיא תזכה את העובד בקבלת פיצויים על הנזקים הנפשיים והפיזיים שנגרמו לו.

 

מחלת מקצוע בשל פגיעה ממושכת בעבודה

בהרבה מן המקרים העובד השכיר חווה פגיעה ממושכת במקום העבודה. הכוונה כאן היא שהפגיעה שהתרחשה, לא קרתה ביום אחד, אלא היו לא גורמים קודמים הקשורים למקום העבודה. זה יכול להיות עובד ששאף חומרים רעילים וחלה במחלת ריאות מטרידה. פועל בניין שסובל מפריצת דיסק עקב הרמת משאות כבדים ועוד.

 

את מי ניתן לתבוע כדי לקבל פיצויים על תאונת עבודה?

תאונת עבודה מזכה את העובד בקבלת פיצויים. תוכלו לתבוע את החברה המבטחת של הרכב הפוגע – במקרה ומדובר בתאונת דרכים. ניתן לתבוע גם את הביטוח הלאומי, קרן הפנסיה וגם את המעסיק או כל מי שהיה מעורב בגרימת הפגיעה. כדי ליהנות מקבלת פיצויים גבוהים כדאי לפנות באופן מידי לעורך דין מומחה לתאונות עבודה. אין סיבה לוותר על זכויות המגיעות לכם ביותר.

 

לסיכום

כאן ציינו 5 סוגי פגיעות המוכרות כתאונות עבודה. אם עברתם פגיעה אחת מסוגי הפגיעות שסיכמנו כאן, אתם יכולים לתבוע את הזכויות המגיעות לכם.

שופט

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »