חיפוש

סובלים מבעיות אורטופדיות? הפתרון כבר כאן!

כשמדובר במציאת פתרונות יעילים להחלמה, הקלה על כאבים ושיפור התנועה בשל בעיות אורטופדיות שונות, הדרך הטובה ביותר היא להעזר במוצרים אורטופדיים איכותיים ומעוצבים שעוזרים להתמודד עם פציעות שונות, דלקות ומחלות כרוניות, בעיות מפרקים וכדומה, וגם מאפשרים לכם לשמור על סטייל ואופנתיות בדיוק כפי שאתם אוהבים.

אורטוקל הינה חברה לייצור ושיווק מוצרים אורטופדיים שלא רק מסייעים לתהליכי החלמה, לחזרה לעצמאות ולשמירה על שגרת חיים, אלא גם נראים נפלא!

 

אורטוקל והכל נהיה יותר קל!

אורטוקל הינה חברה המייצרת ומשווקת מוצרי אורטופדיה איכותיים ובעלי עיצוב נפלא שמשתלב בכל סגנון לבוש ומתאים לכל גיל ולכל שלב בחיים. מוצרי האורטופדיה מסייעים לתהליכי החלמה מפציעה או ניתוח, תומכים בשלד ובשרירים, במפרקים ובכף הרגל ומאפשרים עצמאות, שגרת חיים מלאה ולהמשיך לעשות את כל מה שאתם הכי אוהבים בלי כאבים. הכנסו לאתר של אורטוקל – מוצרים אורטופדים כדי למצוא את המוצר שיקל עליכם, יפחית כאב ויעזור לכם להמנע מפציעות חוזרות.

אביזרים אורטופדיים

סובלים מבעיות אורטופדיות?

בין אם אתם סובלים מכאבי צוואר וכתפיים, גב עליון או תחתון, כפות רגליים או המפרקים השונים, בוודאי תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. להלן מגוון פתרונות לבעיות נפוצות:

 

אביזרים לברכיים

כאבי ברכיים ופציעות שונות הקשורות לברך שכיחות מאד בקרב ספורטאים, אנשים עם דלקת פרקים, או המתאוששים מניתוחי ברכיים. אביזרי ברך אורטופדים מספקות יציבות, תמיכה ושמירה על הברך, עוזרים להקל על הכאב, להפחית דלקות ולסייע בתהליכי החלמה  וריפוי.

 

אביזרי הנעלה אורטופדיים

נעליים סגורות, סנדלים ואפילו כפכפים אורתופדים מסייעים רבות למגוון בעיות בכף הרגל והקרסול, כגון פלנטר פאסייטיס, רגליים שטוחות או פרונציה יתר העלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על התנועתיות. מדרסים אורטופדיות הידועים גם בשם אורתוטיקה ניתנים להכנה בהתאמה אישית ומספקים תמיכה לקשת, בלימת זעזועים ויישור נכון של כף הרגל. הם מסייעים בהקלה על כאבים, משפרים את ההליכה ומספקים תמיכה במצבים שונים של כף הרגל.

 

אביזרים אורטופדים לגב

כאבי גב עלולים להשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום, אביזרים אורטופדים לגב עוזרים לייצב את עמוד השדרה, לשפר את היציבה ולהפחית עומס על שרירי הגב. אביזרים אלו מועילים בעיקר במצבים כגון פריצת דיסק, עקמימות עמוד השדרה או בעיות יציבה ומספקים תמיכה וייצוב, מסייעים לתהליכי ריפוי ומקלים על כאב.

אביזרי צוואר אורטופדיים

פציעות צוואר כגון צליפת שוט או פגיעה בחוליות הצוואריות דורשות לעתים קרובות תמיכה כדי לסייע בתהליכי הריפוי ולמנוע נזק נוסף. אביזרים אורטופדים שונים המיועדים לצוואר  מספקים תמיכה לאיזור הצוואר כדי למנוע תנועתיות מזיקה, להפחית כאב, לייצב את החוליות הצוואריות ולסייע בהחלמה מפציעות או ניתוחים.

 

כריות ארגונומיות אורטופדיות

ניתן לטפל ביעילות בצוואר ובגב גם בזמן השינה באמצעות כריות ארגונומיות אורטופדיות. כריות אלו נועדו לתמוך בעמוד השדרה בזמן השינה, להקל על כאב ולאפשר שינה עמוקה וטובה יותר. הכריות מתאימות לישני צד, ישני גב או ישנ בטן.

 

לסיכום

פתרונות אורטופדיים מציעים מגוון רחב של אפשרויות לטיפול ולסיוע במקרה של בעיות שרירים או שלד, מספקים הקלה בכאב, תמיכה ויציבה נכונה ובריאה יותר, ושיפור משמעותי ביכולות התפקוד. אל תתנו לבעיות שרירים ושלד לעצור אתכם או למנוע ממכם את הדברים שאתם אוהבים  חקור את עולם הפתרונות האורטופדיים והשתלט על הבריאות האורטופדית שלך היום.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא