חיפוש

מה חשוב לבחון כשבוחרים מזגן לבית?

בימי הקיץ הלוהטים וגם בימי החורף הקרים, קשה להתמודד בלי מזגן בישראל. בין אם אתם גרים במרכז, בצפון או בדרום, מתישהו במהלך השנה לא תצליחו להימנע מהצורך במיזוג אוויר ביתי שמותאם לטמפרטורה בחוץ. עומדים לבחור מזגן לבית? הנה מה שחשוב לבחון כאשר צריך לבחור מזגן.

 

בחירת מזגן לבית

בין אם עברתם לדירה חדשה ובין אם המזגן הקודם שלכם התקלקל, אתם תצטרכו מתישהו למצוא פתרון מיזוג אוויר. פתרון מיזוג האוויר האידיאלי לכל בית מגורים בסופו של דבר הוא מזגן. מזגן מאפשר לכם לקרר את הבית או לחמם אותו, בהתאם למה שדרוש עכשיו.

במדינה כמו ישראל קשה מאוד לחיות בלי מזגן, בעיקר בימי הקיץ החמים. ישנם כמה סוגים שונים של מזגנים, אך דרך הבחירה שלהם היא זהה. באמצעות בחינת פרמטרים אובייקטיבים ניתן להבין מהו המזגן שיתאים יותר מכל לבית שלכם.

מזגן ביתי

התאמת הפתחים לעיצוב הבית

לפני שמתחילים לדבר בכלל על המזגן עצמו, חשוב לזכור שבחירת מזגן היא לשנים. המטרה היא לא להחליף את המזגן כל כמה חודשים, אלא לבצע בחירה מדויקת שתמנע מאיתנו התעסקויות עתידיות בחנויות של מוצרי חשמל. לכן, צריך לתת משקל גם לנראות של המזגן. אם בחרתם מזגן מרכזי למשל, תצטרכו שהפתחים שלו יתאימו לעיצוב של הבית שלכם, בין היתר על ידי סלוט למזגן מעוצב.

 

המזגן ביחס לחלל בו הוא אמור לעבוד

לא כל מזגן יכול לקרר או לחמם כל חלל. אם למשל יש לכם דירה גדולה יחסית, תצטרכו לבחור מזגן שהוא עוצמתי מספיק. צאו מנקדות הנחה שביום הכי שרבי בשנה כל בני המשפחה ירצו שהמזגן יקרר את החדרים שלהם. מנגד, מזגן גדול מדי לבית קטן יחסית יכול להוות הוצאה כספית גדולה ולהרעיש יותר מהמצופה.

 

רעש

נכון, המטרה של המזגן היא לקרר או לחמם בהתאם למצב הנתון, אך זה לא אומר שאיכות החיים שלנו צריכה להיפגע בתמורה לכך. שימו לב שאתם רוכשים מזגן שקט, כזה שלא יפריע לכם להירגע ולנוח.

מזגן ביתי

אחריות שניתנת על המזגן

אל תשכחו שמזגן הוא מוצר חשמלי לכל דבר ועניין. לכן, כמו רוב המוצרים החשמליים השונים, הוא גם עשוי להיות חשוף לתקלות שונות. רכישת מזגן עם אחריות לכמה שנים יכולה למנוע מכם הזמנה של טכנאי מזגנים לעיתים תכופות והוצאה כספית גבוהה.

 

כיצד משתמשים בו?

ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות הובילה לכך שישנן יכולות שימוש למוצרי חשמל שונים, כמו מזגנים, שהן טובות יותר מאי פעם. בררו מראש כיצד ניתן להשתמש במזגן והאם יש אפליקציה שמאפשרת הפעלה שלו מרחוק, עוד מלפני שאתם נכנסים אל הבית.

 

עלויות

מזגן איכותי יכול להיות עסק יקר לפעמים. שימו לב שאתם עומדים גם בעלויות הרכישה וגם בעלויות ההתקנה של המזגן. בצעו סקר שוק לפני רכישת המזגן, כדי להגיע ליחס חיובי של עלות מול תועלת.

מזגן ביתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא