חיפוש

מה זה TRX ומה מקור האימון

מחפשים סוג אימון ייחודי אשר מפעיל את הגוף בדרך שלא היכרתם? מחפשים אתגר חדש שיבחן את היכולות הפיזיות שלכם? אין ספק שאימוניTRX נבנו במיוחד בשבילכם. מדובר בשיטת אימון חדשנית שעושה שימוש ברצועות ייעודיות ובמשקל הגוף של המתאמן. נשמע מעניין, נכון? בואו נתחיל. 

 

כיצד מתנהל אימון TRX?

על מנת לבצע אימון TRX עלינו להשיג את רצועות ה-TRX הייחודיות. מדובר ברצועות שתוכננו בקפידה לצורך מטרות האימון, אשר נתלות מגובה מסוים ומאפשרות למתאמן לבצע מגוון תרגילים עצום. תרגילים אלו עובדים כמעט על כל קבוצות השרירים בגוף האדם, וכל זה באמצעות רצועות ומשקל הגוף של המתאמן. הודות לריבוי האפשרויות שמזמנות הרצועות, תוכלו לבצע מגוון אינסופי כמעט של אימונים ברמות קושי שונות, מבלי לצאת מהבית, או מכל מקום אחר בו תבחרו.

הדרכה שנערכה

מקור האימון

רנדי הטריק היה לוחם קומנדו בצבא האמריקני אשר עמד בפני בעיה שנדמה שהיא רלוונטית מאז ועד היום – כיצד ניתן לבצע אימון ספורטיבי איכותי מכל מקום ובכל זמן, ללא תלות בשעות הפתיחה של חדר הכושר או מתחם האימונים הקרוב. על מנת לפתור בעיה זו, המציא רנדי את רצועת ה-TRX.

מדובר ברצועה באורך 2.5 מטרים שבקצותיה שתי ידיות אחיזה. הרצועה קלה ונוחה לנשיאה וניתן לתלות אותה על כל ענף עץ או עמוד המתאימים בגובהם. רצועה זו אפשרה לרנדי ליצור סוג אימון חדש לגמרי שניתן לבצע ממש בכל מקום.

 

מה היתרונות באימוני TRX?

ראשית, אימוני TRX ניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן הודות להיעזרות ברצועות הייחודיות. שנית, מחקרים רבים מלמדים כי לאימונים מסוג זה השפעה בריאותית חיובית במיוחד על המתאמנים. הסיבה לכך היא שמדובר בשיטת אימון בה ההתנגדות בכל תרגיל נובעת ממשקל הגוף של המתאמן, מה שדורש ממנו שליטה בחלקי גוף שונים במקביל, ושימוש מירבי בקבוצות שרירים שונות אשר לא באות לידי ביטוי בשיטות אימון אחרות. בשונה מאימונים בחדר כושר או בבריכת שחייה לדוגמה, אימוני TRX ניתן לבצע ללא עלות, למעט המחיר המצחיק של רצועות האימון.

 

אז כיצד מתחילים?

על מנת להתחיל להתאמן בשיטת TRX, מומלץ לעשות זאת תוך ליווי של מאמן מקצועי בתחום. ליווי זה יעזור לכם להימנע מפציעות מיותרות, ויסייע לכם לבצע את תרגילי האימון בצורה האיכותית ביותר לצורך מיקסום התוצאות.

ניתן גם למצוא מידע רב בנושא באינטרנט וסרטוני הדגמה של תרגילים שונים ב-YOUTUBE , אך חשוב להבהיר כי הם אינם מהווים תחליף לליווי של מאמן מקצועי בשטח. כל מה שנשאר לכם כעת לעשות זה לצאת, לרכוש את הרצועות ולהתחיל להפעיל את הגוף.

 

סיכום

אין ספק שאימוני TRX תורמים רבות הן לבריאות הפיזית והן לבריאות הנפשית של המתאמן. מדובר בשיטה מהנה וחווייתית במיוחד, המעניקה סיפוק רב עם כל התקדמות והשתפרות לאורך הדרך.

יורד גשם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא