חיפוש

מה ההבדל בין אייפון 13 פרו לאייפון 14?

מי שגולשים ברשתות החברתיות וודאי נתקלו בכל מיני פרטים שגויים שפורסמו על ידי גולשים אנונימיים בנוגע לאייפון 14. אנחנו קראנו עשרות תגובות כאלה ומצאנו את עצמנו מסבירים לגולשים אחרים כי מדובר בטעות. ככה זה כשאתה אוהב את האייפון שלך יותר מכל דבר אחר.

לאחר שקיבלנו תגובות תמיכה מצד מתעניינים בנושא, הבנו כי עלינו להוציא מדריך מרוכז שיעלה את כל האינפורמציה העדכנית (וכך עשינו). אתם מוזמנים להישאר אתנו ולקבל את הפרטים העדכניים והמהימנים שיאפשרו לכם להבדיל בין אייפון 13 פרו לאייפון 14.

 

ההבדל ה – 1: האופן שבו המכשירים מעוצבים

יש הבדל קטן שבא לידי ביטוי בין שני המכשירים המדוברים וחשוב שתכירו בו. באייפון 14 החדש  יש הקטנה של מגרעת שהייתה קיימת במסך של אייפון 13 פרו. מדובר בעצם במסגרת השחורה שנמצאת מסביב למסך התצוגה. השינוי שעשוי להישמע לכם מינורי הוא די משמעותי. שכן, הוא מאפשר ליהנות מתצוגה גדולה יותר של המסך.

האופן שבו המכשירים מעוצבים

ההבדל ה – 2: המעבד

מי שקנה בעבר מכשיר אייפון 13 פרו יודע להגיד שיש לו מעבד טוב (מדובר בסופו של דבר במכשיר של אפל, אז לא יכול להיות ספק בהקשר זה). אבל אפל יודעת להפתיע בכל פעם מחדש. שכן, באייפון 14 יש מעבד חזק ומהיר הרבה יותר. מי שיבצעו את ההשוואה בין מכשירים נוספים של החברה, צפויים לגלות שבאייפון 14 יש את המעבד המתקדם ביותר.

 

קצב ריענון המסך

מי שיש ברשותם אייפון 13 פרו יוכלו להעיד כי קצב ריענון המסך הוא HZ10-12. מדובר בנתון שמוכר בקרב חובבי אייפון מושבעים. אנחנו נוכל לספק לכם שהקצב של ריענון המסך במכשיר ה – iPhone 14 הינו HZ1-120. ההבדל עשוי להיראות לכם זניח, אבל ברגע שתנסו לבצע את הריענון בעצמכם, אתם תגלו שמדובר בעניין חיוני, במיוחד במצבים שבהם אתם צריכים לבצע פעולה מסוימת במהירות שיא.

קצב רענון מסך

כך תבחרו את האייפון המתאים לכם

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי, בגלל שרציתם לקבל אינפורמציה שתאפשר לכם לבחור במכשיר המתאים לכם ביותר. אם כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהוצגו בפניכם ההבדלים המהותיים שיובילו אתכם לבחירה נכונה. נציע לכם ליצור קשר עם חנות מוסמכת ומומלצת שיודעת דבר או שניים באייפון.

שיחה קצרה שתערכו עם נציג מטעמה תאפשר לכם לבחור נכון. למה? בגלל שנציגים יודעים לשאול את כל השאלות הענייניות שיאפשרו להכיר בצרכים שלכם. לאחר שהם ידעו מה הם, יתאפשר להם להצביע על המכשיר שישב עליכם בול.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג את ההבדלים הבולטים שבאים לידי ביטוי בין אייפון 13 פרו לאייפון 14. בשלב זה אתם מכירים בהבדלים, כך שנותר לכם רק להבין מה הוא המכשיר שעונה על הצרכים שלכם וליהנות ממנו לאורך זמן.

בין אייפון 13 פרו לאייפון 14

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא