חיפוש

כניסה לארה"ב מעולם לא הייתה קלה יותר

במידה ואתם מחזיקים בדרכון זר, תוכלו להיכנס לארה"ב ללא צורך בויזה. מהו הדרכון הזר שגם אתם יכולים להחזיק? כל הפרטים – במאמר הבא.

כניסה לארה"ב באמצעות דרכון זר

אזרחי רוב מדינות העולם יכולים להיכנס לארה"ב מבלי צורך בהגשת ויזה, בין אם מדובר בנסיעה עסקית או חופשה משפחתית וזוגית. אולם, מדינת ישראל נחשבת למדינה אשר עדיין אזרחיה נאלצים להוציא ויזה לארה"ב, תהליך ארוך ומסורבל אשר עלול לקחת זמן לא מועט, כמו גם אפשרות ממשית לאי יכולת להיכנס לארה"ב לאור דחייה של הרשויות. יחד עם זאת, כיום ישנה דרך מצוינת להיכנס לארה"ב מבלי חשש, וזאת ע"י הוצאה של דרכון פורטוגלי.

מפת ארצות הברית

דרכון פורטוגלי – שורה ארוכה של יתרונות

ממשלת פורטוגל העבירה לפני כשנה שורת הקלות אשר מאפשרות ליהודים אשר הוכיחו כי הם צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל, להוציא דרכון פורטוגלי. למעשה, מדובר בבשורה חסרת תקדים לרבבות ישראלים אשר כעת יכולים להוציא דרכון זר ולנוע בחופשיות בכל רחבי אירופה, כמו גם להיכנס לארה"ב באופן חופשי. יתרה מכך, דרכון פורטוגלי מאפשר לישראלים ללמוד באירופה באופן מסובסד או אפילו בחינם, להתגורר במדינה ולזכות במגוון רחב של הטבות, כמו גם אפשרויות תעסוקה נרחבות ביבשת אירופה וכן בארה"ב. לאור העובדה כי דרכון אירופאי כדוגמת דרכון פורטוגלי משמש כלי חזק גם בכל הקשור לעסקים, מדובר בפוטנציאל אדיר אותו יש לממש בכדי להגשים את החלומות ולהתחיל בדרך חדשה וטובה.

הוצאת דרכון פורטוגלי – באמצעות חברת איזי נשיונטלי

חברת איזי נשיונטלי נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום אזרחות פורטוגלית, וזאת לאור ניסיון של שנים רבות והצלחה כבירה בתחום. ברבות השנים הצליחה החברה לעזור למאות ישראלים לקבל אזרחות פורטוגלית כמו גם דרכון פורטוגלי, כל זאת בזכות צוות מיומן הן בישראל והן בפורטוגל אשר מעניק את המעטפת הטובה ביותר הכוללת בדיקת זכאות להוצאת אזרחות, ליווי אישי בכל התהליך הכולל את איסוף המסמכים הרלוונטיים, הוכחת זכאות לאנוסי ספרד ופורטוגל כמו גם התמודדות אל מול הרשויות בפורטוגל. בזכות צוות העובדים של החברה כמו גם הידע המקצועי הרב אשר נצבר תוכלו להיות בטוחים כי אתם בדרך המהירה לקבלת אזרחות פורטוגלית, ובכך להתחיל בדף חדש אשר כולל כניסה לארה"ב מבלי צורך לעבור תהליך סיזיפי אל מול הרשויות האמריקאיות כמו גם אפשרות להתחיל ללמוד, לעבוד ולנוע ברחבי אירופה באופן חופשי לחלוטין. על כן, אם גם אתם מעוניינים להצטרף למאות הישראלים אשר קיבלו את השירות המקצועי והאדיב ביותר בענף, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com להשאיר פרטים מלאים הכוללים שם ושם משפחה ומספר טלפון ולאחר מכן נציג מטעם החברה ישוב אליכם בכדי להעניק לכם את הפרטים המלאים לתחילת תהליך הוצאת אזרחות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הוצאת דרכון פורטוגלי
דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי הפך לנחשק מאוד בשנים האחרונות עבור ישראלים רבים, ולא בכדי. מה צריך לדעת לגביו? הוצאת אזרחות פורטוגלית – איסוף נתונים משפחתיים   בשנת

קרא עוד »