חיפוש

7 דברים שחשוב לדעת כאשר אתם מתכננים עבודה בחו"ל

מתכננים רילוקיישן לחו"ל? מזל טוב! אתם ודאי נרגשים וגם קצת מבולבלים, הרי יש לכם המון לעשות ולתכנן לפני שאתם מעתיקים את חייכם בארץ הקודש אל הלא נודע. מה כדאי לעשות קודם ואיזה דברים אסור לשכוח? ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת לפני השינוי הגדול.

רילוקיישן, גם אם לצרכי עבודה בחול הוא חוויה מרגשת שכדאי להתכונן אליה היטב, במיוחד אם אתם מתכננים את השינוי כהרפתקה משפחתית. אז אם חשבתם שזה מסתכם באריזת הבית והוצאת ויזה – זה קצת יותר מורכב מזה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות זאת בצורה מסודרת.

 

  • עבודה

אם אתם עוברים לשלוחה בחו"ל של המשרד ממנו עבדתם בארץ – קלי קלות. אחרת, עליכם למצוא עבודה בחו״ל או לפתוח עסק כעצמאים. לגבי הראשון, יש משרות רבות שעומדות לרשותכם – עבודה במכירות היא הפופולרית ביותר, אך היא לא היחידה. הייטק, נדל"ן, אבטחה, חינוך בקהילה יהודית ועוד. בידקו בהתאם ליעד מהן המשרות הנחוצות המתאימות לכישוריכם.

עבודה

  • ויזה

מפתה ככל שיהיה, אל תעבדו ואל תהגרו בצורה בלתי חוקית. זה פלילי ומעבר לזה, תנאי ההעסקה יהיו פחות טובים, כמו גם הביטוח הרפואי ועוד. בידקו איזה סוג של ויזה אתם צריכים והקפידו להנפיק אותה מבעוד מועד.

 

  • מיסוי

לכל מדינה יש מדיניות מיסוי משלה. למשל בארה"ב תחויבי לשלם מס גם על הכנסות שמקורן בישראל ואילו במדינות אחרות, לא. לכן, כדי להיעזר באיש מקצוע בעת המעבר – כך תחסכו כפל תשלומים ותהיו בטוחים שאתם בסדר עם הרשויות השונות (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכיו"ב).

 

  • בריאות

אחד הנושאים הכי חשובים שיש – אסור לוותר עליו. ביחרו ביטוח עם כיסוי רחב, בעל תקרה גבוהה והשתתפות עצמית מינימלית, שפועל מול מוסדות גדולים ומציע מגוון רחב של רופאים, מרפאות וטיפולים.

 

  • מגורים

נוסף לכך שעליכם לבחור היכן לגור (דילמה בין מיקום מרכזי יקר או פקקים ומגורים בפרברים), עליכם להתמודד עם תכולת הדירה שבישראל – את הדברים שתיקחו תוכלו לשלוח באמצעות מכולה ומה שתשאירו תוכלו למכור או לאחסן לטווח ארוך, בתשלום.

 

  • משפחה

המשימה המורכבת ביותר – הכנת המשפחה למעבר לצד מטלות שונות כמו מציאת מסגרות לילדים, עבודה לבני הזוג, לימוד שפה חדשה, ואם יש ברשותכם חיות מחמד – הנפקת האישורים הדרושים על מנת לקחת אותם איתכם, רכישת כלוב מתאים ושריון מקום בטיסה.

 

  • משימות נוספות

הסטת כתובת (לעדכן במשרד הפנים), הנפקת רישיון נהיגה בינלאומי, ביטול תשלומים קבועים למנויים שונים וכהנה וכהנה. לסיכום, רילוקיישן הוא חוויה מרגשת המורכבת מהרבה משימות גדולות והמון תת משימות קטנות. נכון, זה לעיתים מייגע ולוקח לא מעט זמן, אבל זה הכרחי וביננו, תהיו הרבה יותר רגועים אחרי שכל זה יהיה מאחוריכם. בהצלחה!

מתכננים לעבוד בחול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הוצאת דרכון פורטוגלי
דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי הפך לנחשק מאוד בשנים האחרונות עבור ישראלים רבים, ולא בכדי. מה צריך לדעת לגביו? הוצאת אזרחות פורטוגלית – איסוף נתונים משפחתיים   בשנת

קרא עוד »