חיפוש

ככה אורזים: 4 טיפים לעוברי דירה

בין אם אתם עוברים דירה, מעבירים בית פרטי, משרד או אפילו מפעל, הובלות מצריכות צ'ק ליסט מאוד מוגדר כדי לצלוח אותן עם 0 נזקים, או לפחות מינימום נזקים. ריכזנו עבורכם את כעל המידע שאתם צריכים לפני שאתם מובילים דירה או סוג תכולה אחרת, המשיכו לקרוא. 

התכולות של חללים שונים משתנות בהתאם לסוג החלל, כאשר סוג ההובלה שתצטרכו תמיד תהיה מותאמת לאותו סוג ציוד שלכם. בתוך כך, השלב הראשון במעבר הוא לאפיין את סוג הציוד ואת סוגי חומרי האריזה אשר נדרשים עבור אותו ציוד. למשל, מוצרי עדינים מאוד יצריכו עיטוף פצפצים או אפילו אריזה בקרטונים מסוג קרטוני ארכיב. הנה השלבים למעבר מוצלח:

  1. מובילים מקצועיים: יצירת קשר עם חברת הובלות ובדיקת עלויות הובלה.
  2. אריזה: בדקו האם חברת ההובלות מספקות שירות של מכירת חומרי אריזה ועיטוף, או שאתם צריכים למצוא חומרים כאלו בעצמכם.
  3. אחריות: בדקו שאתם מקבלים אחריות על הובלת הדירה, כולל חפצים אישיים.
  4. בדיקות כלליות: כדאי לערוך השוואת מחירים חומרי אריזה שונים וסוגיהם.

 

כמה טיפים כלליים לאריזת ציוד במעבר

דירה קודם כל, אנחנו מניחים שכבר הצטיידתם בארגזים המתאימים לסוג ההובלה, כולל נייר אריזה וחומרי עיטוף ומיגון אחרים. לאחר שהכנתם את כל הארגזים והחומרים השונים, הגיע הזמן להתחיל לארוז אותם הלכה למעשה.

ההמלצה היא להתחיל עם הפריטים שבירים, או עם כאלו שהם בעלי ערך כלכלי או סנטימנטלי. תארזו אותם בנפרד, אבל אל תשכחו לאן הם הולכים ומה מכילים אותם ארגזים. במילים אחרות, תקפידו לכתוב על גבי הארגזים מה הם מכילים והאם מדובר בציוד רגיש מכל סוג.

חומרי אריזה

למה להיעזר בחברת הובלות ומה תעשה עבורכם?

בסופו של דבר, שירותי הובלות הם כנראה הפתרון המומלץ ביותר עבור הובלת דירה, משרד או אפילו מפעלים גדולים. חברות ההובלה לוקחות אחריות מלאה על כלל הציוד, לרבות במקרים בהם קיימת בעיית גישה. השירותים הנפוצים של מובילים הם:

  • הובלת מנוף: הובלה זו מיועדת למקרים בהם קיימת בעיית גישה, מעליות קטנות ועוד.
  • אריזת מעבר דירה: השירות כולל עיטו, מיגון ואריזה של כלל הציוד לקראת המעבר.

אלו הם השירותים העיקריים של מובילים, אבל חלק מחברות ההובלה גם עוסקות בהובלת מפעלים, מה שעשוי להצריך פירוק והרכבה של מכונות כבדות מדוסים שונים.

 

לסיכומו של עניין, מה התקציב הנדרש למעבר?

בסופו של דבר, התקציב הנדרש למעבר דירה תלוי באופן בו אתם מחליטים לצלוח את הפרויקט. בעוד שחברת הובלות יכולה לגבות מאות שקלים ועד אלפי שקלים על הובלה, השירותים הנוספים של אריזה מצריכים תוספת תשלום כמובן.

בין אם אתם מחליטים לצלוח את המעבר בצורה כזאת או אחרת, אנחנו ממליצים לחקור קצת את השוק בארץ. אתם תראו במהירות שיש תחרותיות בלתי מבוטלת, מה שמאפשר לכם להוזיל עלויות די בקלות באונליין.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא