חיפוש

כיצד לבחור את עורך הדין הפלילי הטוב ביותר למצבך?

זומנתם לחקירה במשטרה? נפתח נגדכם תיק? אתם לקראת שימוע בפרקליטות? אתם מתעניינים מסיבה כלשהי בבחירת עורך דין פלילי? זהו לא סוף העולם – כאן תלמדו כיצד לבחור עורך דין טוב.

כאשר עליכם להתמודד מול החוק מסיבה כלשהי, מומלץ בחום לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי על מנת שיתלווה לתהליך וייצג אתכם, או לפחות להתייעץ עימו. רובנו לא מספיק מבינים את נבכי ורזי החוק, וגם אלו שכן עדיין יוכלו להיעזר בעורך דין. עורכי דין פליליים הם אנשים שכל חייהם המקצועיים עוסקים בהתמודדות עם החוק, הבנתו וייצוג לקוחותיהם.

 

חשיבות שכירת עורך דין פלילי

כאמור, רובנו לא מכירים את נבכי ורזי החוק, איננו בטוחים כיצד להתכונן לחקירות משטרתיות וכיצד לעמוד במשפט פלילי. עורך דין אישום פלילי הוא אדם שידע זה וייצוג אנשים במצבים אלו הם הפרנסה שלו. ככל שעורך הדין יותר טוב, בהתאם יגדל הסיכוי שלכם להקטין את העונש, לחתום על עסקת טיעון ואולי להזדכות. בכל אופן, עורך דין פלילי טוב ינחה אתכם, יעזור לכם להימנע מטעויות ואף ייצג אתכם ויחסוך מכם כאב ראש גדול.

 

כיצד בוחרים את העורך דין?

כעת, כאשר אנו יודעים שאנחנו רוצים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי, או לפחות להתייעץ עימו, צריך לבחור אחד. כיצד נדע לבחור? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם.

 

התאמה לצורך

משפט פלילי כולל בתוכו מגוון תחומים שונים. ישנם עורכי דין אשר עוסקים במגוון רחב של סוגים אלו, וחלק מתמקצעים בפחות. כאשר אתם בוחרים עורך דין אשר יעמוד לרשותכם, בדקו שאחד מהתחומים שבו הוא עוסק ויש לו ניסיון בהם הוא התחום בו אתם צריכים עזרה.

 

הסמכה וניסיון

במשפט פלילי התוצאות יכולות להיות מאוד לא נוחות לאף אדם. ובכן, מומלץ לשכור את שירותיהם של עורכי דין מוסמכים ומקצועיים. אם אינו עורך דין מורשה (למד משפטים בלבד או טוען לידע נרחב) לא כדאי להיעזר בשירותיו.

נוסף על כך, כמו בכל תחום – אין חכם כבעל הניסיון. כלומר, ככל שלעורך הדין יש יותר ותק וניסיון משפטי מוכח וחיובי, בהתאם יהיה יותר כדאי לסמוך על עליו ולהפקיד את עתידכם בידיו בכל הקשור למצב המשפטי. הרי, כמו בכל תחומי החיים, לאנשים שלהם יש יותר ניסיון חיובי יהיו בעלי ידע נרחב יותר ובנוסף יהיו בידיהם קבלות על כך שהם אכן מוצלחים ומומלצים.

 

פגישה ראשונה

מומלץ לערוך פגישה היכרות, על מנת לראות מי הוא אותו בן אדם ולגבש תחושה ראשונית כלפיו. את הפגישה מומלץ לערוך אצלו במשרד ולא במקום ניטרלי כיוון שבדרך זו תוכלו להתרשם ממקום העבודה שלו.

 

לסיכום

לסיכום, כל עוד אתם רוצים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי, אנו ממליצים לוודא שהוא מוסמך, בעל ניסיון, מקצועי בתחום הספציפי שאתם צריכים ולהיפגש במשרדו על מנת להתרשם.

 

זכוכית מגדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »