חיפוש

הכל על הפוטובלוק

גם אצלכם התמונות המשפחתיות סגורות בתוך האלבום? למה שלא תהפכו אותן לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית באמצעות פוטובלוק, הדפסת תמונה אישית על בלוק עץ טבעי להנחה על מדף, על שולחן העבודה או לתלות על הקיר. הציגו לראווה את התמונות הכי יפות שלכם בעזרת בלוקים, החנות המקוונת לעיצוב הבית. 

 

בלוקים – הדרך הקלה והנוחה להפיכת תמונות אישיות לפוטובלוק

בלוקים הינה חנות מקוונת שבה ניתן להזמין בקלות ובנוחות רבה פוטובלוק, בלוק העשוי מעץ טבעי המשתלב בצורה מושלמת בעיצוב הבית. לאסוף ישירות מן החנות הממוקמת ברמת גן או להזמין עד לפתח הבית בתוך מספר ימי עסקים. כל שתצטרכו לעשות זה לבחור את התמונות האישיות המועדפות עליכם, לבחור בצורה ובגודל הרצויים של הפוטובלוק, לשלוח ולקבל בתוך זמן קצר דרך נפלאה להציג לראווה את התמונות הכי יפות שלכם על הקיר, על שולחן העבודה או על המדף.

פוטובלוק

הכל על הפוטובלוק

פוטובלוק הינו הדפסת תמונה אישית על גבי בלוק עץ טבעי שהופך כל תמונה ליצירת אמנות. הגיע הזמן לשחרר את התמונות מן האלבום ולהציג אותן בגאווה בקיר התמונות המעוצב שלכם, על גבי כוננית או כחלק מעיצוב שולחן העבודה שלכם, בבית או במשרד.

בדרך זו תוכלו להראות בדרך מעוצבת ויפה במיוחד את הילדים, הנכדים, בן או בת הזוג, חיות המחמד או תמונות מיוחדות מהטיול הגדול שלכם כחלק מעיצוב הבית או המשרד. באתר של בלוקים תוכלו למצוא בלוקים בצורות וגדלים שונים ולבחור לכם את הגודל או הצורה הרצויה.

 

עיצוב הבית באמצעות פוטובלוק

בשל המראה הטבעי המשתלב בכל סגנון עיצובי, פוטובלוק יהפוך כל פינה משעממת וכל קיר חשוף לחווית עיצוב מרעננת ומקורית. באמצעות שיבוץ הפוטובלוק בגדלים ובצורות שונות תוכלו להכניס חיים וצבע לבית מהתמונות האישיות הכי טובות שלכם. תוכלו לבחור בין פוטובלוק מלבני לפוטובלוק מרובע, גדול, קטן  או שילוב של הכל ביחד, על פי הרצון שלכם.

עיצוב הבית באמצעות פוטובלוק 

צורות וגדלים מגוונים

הפוטובלוק מגיעים בצורות וגדלים שונים לבחירתכם:

  • מלבני 10X15
  • מלבני 15X20
  • ריבועי 10X10
  • ריבועי 15X15
  • ריבועי 20X20

כדאי לזכור שפוטובלוק ריבועי מאפשר לחלק המרכזי של התמונה להופיע כאשר שולי התמונה ככל הנראה יישארו בחוץ. אם יש לכם תמונה שחבל לכם להוריד ממנה את השוליים העזרו בפוטובלוק מלבני.

 

אפשרויות נוספות לעיצוב הבית

בנוסף לפוטובלוק, תוכלו לעצב את התמונות האישיות שלכם גם באמצעות הדפסה על זכוכית, על מגנט, על קנבס או על קאפה למראה מיוחד, מקורי ומרענן. תוכלו לעצב איתם את הבית או המשרד שלכם, או להעניק אותם במתנה למי שאתם אוהבים במיוחד.

 

בלוקים – הדרך הקלה לעיצוב הבית

בלוקים הינה חנות מקוונת שדרכה תוכלו להזמין לעצמכם או להעניק כמתנה למי שאתם הכי אוהבים תמונה אישית מודפסת על גבי פוטובלוק, בלוק עץ טבעי, לעיצוב מושלם.

הפוטובלוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא