חיפוש

הטרנטינו הבא מתחיל בבית ספר לקולנוע הפקולטה לאמנויות – המדרשה בבית ברל

הקולנוע הוא כלי ביטוי יצירתי בעל הכוח להזיז רגשות, להעלות שאלות ולהעביר מסרים. לימודי קולנוע מאפשרים לסטודנטים להתמקד בהקניית הכלים, התיאוריות והכישורים הדרושים לייצר סרטים מרהיבים. במאמר זה, נתמקד בלימודי הקולנוע שמועברים על ידי הפקולה לאומנויות במדרשה בבית ברל.

 

הקדמה

מאחורי כל יצירה קולנועית עומדת חשיבה מעמיקה, יכולת תסריטאית מרהיבה, תכנון נרחב ויצירתיות בלתי מתפשרת. קיוונטין טרנטינו, מהבמאים המפתחים בהיסטוריה הקולנועית, הגיע לשם לא ביום אחד. במהלך דרכו לפסגת הקולנוע, עבר קוונטין מהלומות רבות, למידה מקיפה ואף המצאות מחדש בלתי מתפשרות של עצמו.

בשאיפה להגיע לרמה גבוהה זו, לימודי קולנוע במוסד בית ספר לקולנוע נחשב ומבוסס מומלצים ואף נדרשים – בואו ללמוד על לימודי הקולנוע של הפקולטה לאומנויות של המדרשה בבית ברל.

מבוא

תחילתו של המסע

"גם מסע של אלף מיילים מתחיל בצעד אחד" – אמר חכם. אנו מסכימים איתו. בהתייחסת למסע שלכם בדרך לפסגת עולם הקולנוע, הצעד הראשון הינו הרשמה ללימודי קולנוע בפקולטה לאומנויות במדרשת בית ברל. במדרשה שלנו, אנו מספקים לסטודנטים סביבה תומכת ומעצימה ללמידה.

במהלך שנת הלימודים תוכלו להינות מהעברת תוכן ברמה הכי גבוהה – סגל המרצים שלנו מוביל בתחומו ויעביר לכם תהליכי יצירה מודרכים, חשיבה יצירתית, הבנה תיאורטית ועוד. כלל המשאבים שלנו מופנים למטרה אחת – הקניית האפשרות לסטודנטים שלנו להתפתח ולהתמחות בקריירה הקולנועית שלהם.

 

למה ללמוד במדרשת בית ברל

מטרתה העיקרית של המדרשה הינה להקנות לסטודנטים את הידע והכישורים הנדרשים בכדי להתמודד עם העולם המשתנה של תחום הקולנוע. אנו שופאים להעניק לסטודנטים את הכלים להתמודד עם האתגרים האמנותיים והמקצועיים של הייצור הקולנועי. בעת הלימודים אצלנו, תקבלו מנעד רחב של כלים, ערך מוסף ותמיכה עד לרמה הבינלאומית ממרצים מנוסים מפסגת עולם הקולנוע.

לימוד

מה תוכנית הלימודים במדרשה מקנה?

תוכנית הלימודים שלנו מאפשרת לסטודנטים להעמיק את ההבנה שלהם של התהליך היצירתי של יצירת סרטים – החל מכתיבת תסריטים, דרך צילום ועריכה, ועד להפקת סרטי קולנוע מלאה. תוכנית הלימודים שלנו מכילה מגוון נרחב של קורסים, הכוללים מביניהם: תסריטאות, בימוי, תיאוריות קולנוע, צילום, עריכה והיסטוריה של הקולנוע.

התוכנית מאפשרת לסטודנטים להתמקד במה שהם אוהבים ביותר, תוך שמירה על מקצועיות והעברת תוכן מעשית, עניינית ומקצועית.

 

לסיכום

הדרך להפוך לבמאי הבא שיוביל את עולם הקולנוע, כמו שקיוונטין טרנטינו מוביל – נשארת רחוקה ומאתגרת. עם זאת, עם הכלים הנכונים, הידע, והתמיכה, גם אתה תוכל להשיג את חלום זה. המסע להגשמת החלום שלך מתחיל כאן, בפקולטה לאומנויות של המדרשה בבית ברל.

לימודי קולנוע במדרשה בית ברל מציעים לסטודנטים תכנית עשירה ומקיפה, המתמקדת בהקניית הידע והמיומנויות הנדרשים בכדי להפוך לבמאי מרהיב ומליח. בואו לעבור את המסע המרתק הזה במדרשה שלנו!

בית הספר לקולנוע לאמנויות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
להנחות
המדריך לתיכוניסט הטרי

לאחר בית הספר היסודי וחטיבת הביניים, המקום שאליו רגלינו מועדות הוא בית הספר התיכון. בתור תלמידים, התיכון הוא המקום הראשון שבו מתמודדים עם אתגרים לימודיים

קרא עוד »