חיפוש

האם קיימת התמחות מיוחדת לעורכי דין לענייני ביטוח לאומי?

כל תושב המדינה אשר עבר את גיל 18, שמע על המוסד לביטוח לאומי. לרוב, ההכרות עם הביטוח הלאומי תהיה דרך התשלום אותו נדרש כל אדם בוגר לשלם בכל חודש, כאשר בשאר המקרים יתקלו בו אלו אשר זכאים לקצבאות ותשלומים שונים. חשוב להבין כי מהות הקמת המוסד לביטוח לאומי נועדה להבטיח ביטחון סוציאלי לכלל תושבי המדינה והדבר מתאפשר בין היתר באמצעות קבלת התשלום החודשי מהאזרחים.  

 

מדוע נידרש לעורך דין המומחה בביטוח לאומי?

כמו כל מוסד, גם למוסד לביטוח לאומי ישנם חוקים וכללים משלו. מערכת הביטוח הלאומי היא גדולה, מסועפת ולא מוכרת כלל לציבור הרחב, דבר זה יקשה על האדם הממוצע בעת הצורך למצות את זכויותיו או להבין איך להתמודד עם החובות אותן הוא חייב. כאמור, כל תושב אשר עבר את גיל 18, חייב לשלם ביטוח לאומי בכל חודש, כאשר התשלום נועד לכך שבמקרה והאדם יזדקק, יהיה באפשרות הביטוח לאומי לסייע לו. בפועל, האדם הזקוק לסיוע, יגלה פעמים רבות כי אין באפשרותו לקבל עזרה בקלות. לכן, כדי שתוכלו למצות בקלות את הזכויות המגיעות לכם במידת הצורך, כדאי להיעזר בעורך דין המומחה בהתנהלות מול הביטוח הלאומי https://liatfaigel-law.co.il/עורך-דין-דיני-עבודה/עורך-דין-ביטוח-לאומי. היתרון בסיוע בעורך דין מומחה היא כי לו לרוב תהיה המומחיות והידע בכל הקשור למחלקות השונות בביטוח הלאומי ולאופן בו הן עובדות. במידה ותרצו להגיש תביעה אל מול הביטוח הלאומי, סיוע בעורך דין יכול להגדיל את הסיכויים לזכות.

 

תביעות נגד הביטוח הלאומי

כאמור, תפקידו המרכזי של הביטוח הלאומי הוא הבטחת ביטחונם הסוציאלי של אזרחי המדינה. משמעות הדבר היא לסייע להם באמצעות עזרה כלכלית במקרים בהם הם לא יכולים לסייע לעצמם. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, בין אם בעקבות תאונה, תאונה בעבודה, נכות זמנית או קבועה, מחלה ועוד. כדי לקבל את עזרת הביטוח הלאומי יש להגיש תביעה. לכל מצב בו האדם נפגע יש הליך שונה ועורך הדין תפקידו לסייע בהגשת התביעה.

 

תפקיד עורך הדין בתביעת הביטוח הלאומי

בתביעות הנוגעות בביטוח לאומי, זמן ההתיישנות לרוב יהיה קצר יחסית, כאשר אחרי מועד ההתיישנות יתכן וסכום הפיצויים יפחת. לכן, על עורך הדין לפעול במהירות על מנת שתוכלו למצות את זכויותיכם. בנוסף, תביעות אלו דורשות עבודה בירוקרטית רבה, עורך הדין מכיר את כלל הטפסים הרלוונטיים ויסייע למלא את הטפסים הנחוצים ללא טעויות. תפקיד נוסף הוא להכווין את הלקוח בנוגע לשלבים הבאים אותם יהיה עליהם לעבור, לעיתים יידרש התובע להיבחן מול וועדה רפואית והכוונה מקדימה של עורך דין מומחה תשפר את הסיכויים בקבלת הסיוע המבוקש. הדבר האחרון בו יוכל לסייע עורך הדין הינו בייצוג התובע בוועדה הרפואית והגשת ערר על ההחלטה במידת הצורך.

מדוע נידרש לעורך דין המומחה בביטוח לאומי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »