חיפוש

האם אין אונות יכול לנבוע מלחץ נפשי?

גברים רבים סובלים מאין אונות על רקע נפשי. מדובר על תופעה מוכרת ונפוצה בעולם המודרני, מאחר ורבים נאלצים להתמודד על בסיס יומיומי עם רמות גבוהות של מתח ולחץ נפשי. המצב הנפשי והרגשי שלכם משפיע באופן ניכר על הביצועים שלכם במיטה, לכן כדאי לתת על כך את הדעת ולנסות להתמודד בצורה יעילה יותר עם המתח המלווה את העידן המודרני. במאמר זה נספק לכם טיפים שונים, שיסייעו לכם לשפר את הביצועים שלכם במיטה וכמובן עצות שימושיות להפחתת המתח והלחץ הנפשי.

 

אין אונות ולחץ נפשי – מה הקשר?

אומנם לא כולם רואים את הקשר בין המצב הנפשי לאין אונות, אך למעשה מדובר על קשר חזק וישיר. גבר שסובל ממתח ולחץ נפשי מייצר כמויות גדולות של הורמוני לחץ – קורטיזול ואדרנלין. מדובר על הורמונים שמופרשים במצבי לחץ, במטרה לאפשר לנו להתמודד בצורה יעילה ומהירה יותר עם כל סכנה. אך הלחץ הנפשי המאפיין את האדם המודרני אינו מהווה סכנה קיומית, למרות שהגוף שלנו מגיב בצורה כזו. הגוף מכין אותנו למתקפה ולכן הוא מכניס אותנו למצב של דריכות יתר. במצב זה החשק המיני יורד, מאחר והמטרה המרכזית של הגוף היא להתמודד עם הסכנה הקרבה. לכן למרות שאין שום סכנה ממשית, הגוף מגיב בצורה אבולוציונית וגורם להפרשה של הורמוני לחץ, המובילים לירידה בחשק המיני ואין אונות. לכן מחקרים רבים שנערכו בתחום הראו פעם אחר פעם את החשיבות של ניהול נכון של מתח ולחץ בחיי היומיום, כדי להתמודד טוב יותר עם בעיות זקפה.

 

הגורמים הפסיכולוגיים שמובילים לאין אונות

ישנם גורמים פסיכולוגיים רבים המובילים לאין אונות, כאשר חרדה מהווה את הגורם המרכזי ביותר. גברים שסובלים מחרדה יסבלו יותר מלחץ נפשי, דבר שיגביר עוד יותר את הסבירות לסבול מבעיות זקפה. ידוע כי הפרעת חרדה משנה את התפקוד התקין של מערכת העצבים הסימפתטית, האחראית בין היתר על היווצרות הזקפה. לכן גברים שסובלים מהפרעת חרדה יסבלו יותר מאין אונות, דבר שיוביל כמובן לאובדן הביטחון המיני. הדבר יגביר עוד יותר את החרדה ויוביל להתפתחות של חרדת ביצוע. מדובר על מעגל אכזרי, שנורא קשה לצאת ממנו. גברים רבים שסובלים מהמצב מפתחים עם הזמן דיכאון וסובלים ממצב נפשי ירוד. לכן חשוב לדעת כי מעבר לטיפול הנפשי שמומלץ לקבל, על מנת לטפל בבעיה מהשורש, ניתן להיעזר גם בפתרונות מהירים ומיידים. באתר https://kamagrapharm.com/ תוכלו לרכוש אונליין מגוון רחב של תכשירים שונים, שיסייעו לכם להגיע לזקפה יציבה וחזקה, שתחזיר לכם את הבטחון המיני.

 

מה כדאי לדעת לגבי אין אונות?

חשוב לזכור כי חלק גדול מהגברים מפתחים אין אונות כתוצאה מפוסט טראומה, התעללות מינית או התעללות פיזית ונפשית. גברים מסוג זה נוטים יותר לחוש אשמה או בושה, המגבירה את הלחץ הנפשי ומעלה את הסבירות לסבול מאין אונות. במקרים מסוג זה חשוב לפנות למטפל מוסמך שמתמחה בתחום, על מנת לשפר את איכות החיים שלכם. אומנם ניתן להגיע לפתרון מידי באמצעות שימוש בתחליפי וויאגרה וסיאליס, אך חשוב גם לטפל בנפש, במטרה לשפר את איכות החיים שלכם. כמו כן, כדאי להזכיר כי לחץ כלכלי עלול גם כן להשפיע על הביצועים שלכם במיטה, מאחר ואיבוד מקום העבודה למשל, עלול להוביל להגברת המתח הנפשי ולפגוע בחוזק הזקפה.

 

לסיכום

אין אונות עלולה לנבוע ממגוון רחב של גורמים פסיכולוגיים שונים, אך חשוב לזכור כי ניתן לטפל במצב באמצעות תכשירים שונים, תרופות ייעודיות, טיפול נפשי וחוויה מתקנת. כמו כן, מומלץ להפחית את רמות הלחץ ולשפר את איכות החיים שלכם.

אימפוטנציה נפשית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא