חיפוש

האם יש צורך לבצע בדק בית לפני מכירת דירה?

כאשר מדברים על בדק בית, מי שאחראי לדבר הזה ודואג לטפל בו הוא הצד שרוכש את הנכס. היום נשמע על בדק בית מזווית מעט שונה, זו של הבעלים הנוכחיים של הנכס שמעוניינים למכור אותו. אם יש לכם נכס שעומד למכירה, כדאי שתקדישו כמה דקות לקריאת המאמר הזה. הגענו כאן למסקנות מעניינות שחשוב שתכירו, הן יוכלו לחסוך לכם במצבים מסוימים לא מעט כסף, זמן, וכאבי ראש. בואו נתחיל!

 

מהו בדק בית?

בדק בית היא בדיקה מקיפה ביותר שעורך איש מקצוע בתחום הבנייה. מטרות הבדיקה הן לעלות על כל מיני תקלות וליקויים נסתרים בבית או באחת המערכות שבו, למשל מערכת החשמל או בעיות איטום. את הבדיקה לרוב מבצע איש מקצוע מטעם רוכשי הנכס שרוצים לברר הנכס שהם הולכים לקנות נמצא במצב תקין ושניתן להיכנס לגור בו.

 

האם כדאי לבצע בדק בית לפני שאנו מוכרים דירה?

הבעיה של רוב רוכשי הדירות היא שהם בונים על כך שהדירה שלהם נמצאת במצב טוב, ומעדיפים שהרוכשים של הנכס יתעסקו בטיפול בבדק הבית. אבל זו טעות גדולה מאוד. כמוכרי הדירה יש לכם אינטרס גדול מאוד לבצע בה בדק בית יסודי ומקצועי לא פחות מזה של המוכרים. הכנו לכם כאן הסבר קצר מדוע כדאי לכם לעשות את זה. אם אתם זקוקים לבדק בית באזור העיר אשקלון תוכלו ללחוץ על הלינק הזה בדק בית באשקלון.

בדק בית

למה כדאי לבצע בדק בית לפני שאנו מוכרים דירה?

ישנן כמה סיבות משמעותיות שבגללן כדאי מאוד לבצע בדק בית לפני שאנו מוכרים את הדירה. הסיבה הראשונה היא לעלות על תקלות ובעיות ולטפל בהן כמה שיותר מהר. אנו רוצים שהנכס ישמור על ערכו וחבל שתקלות ובעיות שניתן לטפל בהן במהירות יגרמו לכם להפסד כלכלי. סיבה נוספת לביצוע בדק בית לפני רכישת דירה היא מעין 'ביטוח' שלכם מול הרוכשים.

ברגע שיש לכם דין וחשבון על מצב הדירה שהכין איש מקצוע מטעמכם, הרוכשים לא יוכלו להאשים אתכם בכל מיני תקלות ובעיות שהם יגרמו לדירה, וכמובן שלא יוכלו לדרוש מכם השתתפות בעלות התיקונים. ברגע שיש לכם בדיקת בדק בית שמוכיחה שהכל בסדר בדירה הם לא יכולים לומר לכם כלום. הסיבה השלישית היא שברגע שתוסיפו לפרטי הדירה שהיא עברה בדיקת בדק בית והכל בסדר, סביר מאוד שהפופולריות שלה תעלה כי אנשים יבינו שיש כאן דירה בדוקה במצב טוב.

 

מי מבצע בדק בית?

חשוב מאוד להבין שכדי לבצע בדק בית ברמה מספקת אתם חייבים להזמין איש מקצוע מנוסה מתחום הבנייה. מי שלא מקצוען לא יצליח לעלות על הבעיות והתקלות (אם יש כאלה), וחבל על הזמן שלו ושלכם.

 

סיכום

לא רק לפני רכישת דירה, גם לפני מכירת דירה חשוב לבצע בדק בית.

בדק בית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא