חיפוש

אילו שירותים ופעילויות תוכלו למצוא בבית אבות?

בתי אבות זכו לאורך שנים בתדמית לא מחמיאה. אנו נוהגים לדמיין אותם כמקום מוזנח ומדכא אך זו לאו דווקא האמת. בתי אבות רבים, בארץ ובעולם, מתגאים באיכות הטיפול שהם מעניקים לדיירים ובאפשרויות התעסוקה המרובות אותן הם מציעים. אז מה ניתן למצוא בבית אבות?

 

גם בגיל השלישי צריך ליהנות

במרבית בתי האבות כיום קיימים מגוון רחב של פעילויות פנאי לדיירם השונים. דוגמה אחת לפעילות פנאי הקיימת בבתי אבות רבים היא הטיולים המאורגנים. טיולים אלה מאפשרים לדיירים לעזוב יחדיו את בניין המגורים ולתור ברחבי הארץ. דוגמה נוספת לפעילות פנאי שכזו היא ימי יצירה. ימי יצירה יכולים לכלול קדרות, פיסול, נגרות, ציור או כל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו, תלוי באיזה בית אבות אתם בוחרים.

בתי אבות

מזון למוח

פעילות נוספת שניתן למצוא בבתי אבות רבים ברחבי הארץ הינה הרצאות שונות המגיעות לדיירים. ספורטאי אולימפי המגיע לחלוק את סיפור חייו, פוליטיקאי עבר שמגיע לענות על שאלות מקריירה ארוכת שנים או אשת בידור המגיעה לספר את הסודות של מאחורי הקלעים, בתי אבות מזמינים אליהם מגוון עצום של הרצאות מלמדות ומעשירות בנושאים שונים.

 

שירותי סיעוד

דיירים שונים מגיעים לבית האבות במגוון מצבים. חלקם עדיין חיוניים ובעלי אנרגיות להשתתף בימי טיול או בסדנאות יצירה שונות. אחרים, למרבה הצער, מגיעים לבית האבות על מנת לקבל טיפול סיעודי. בכל בית אבות משתנים, כמובן, השירותים אותם הם מציעים אך בכולם ישנה אפשרות לטיפול סיעודי כזה או אחר. במרביתם קיים צוות המוכשר לשם מתן טיפול סיעודי בדיירים שונים, גם מסביב לשעון אם זה נדרש. חשוב לשים לב שבמידת הצורך, בית אבות רבים מציעים טיפול סיעודי מותאם אישית בהתאם לצרכי המטופל.

שירותי סיעוד

שירותי דאגה לבריאות

אחד מהשירותים החשובים ביותר שמציעים בתי אבות הוא הדאגה לשגרת חיים בריאה עבור הדיירים המתגוררים במתחם. תחת הדאגה לשגרת חיים בריאה נמצאים נושאים רבים, כמו לדוגמה, מתן דגש על ארוחות בריאות, מזינות וכמובן שגם טעימות. בנוסף לכך, בתי אבות רבים מציעים גם מפגשים עם דיאטנית מוסמכת, על מנת לוודא שהמזון מספק את הצרכים הבריאותיים של כל הדיירים. כמו כן, גם עידוד פעילות גופנית ותשומת לב על מגבלות תזונתיות הם בין הדברים שמציעים בתי האבות השונים.

 

סיכום

לסיכום, הבחירה להיכנס או להכניס קרוב משפחה לבית אבות היא לא בחירה קלה ואין לקחת אותה בקלות ראש. אך חשוב לזכור שבתי אבות רבים מציעים מגוון רב של שירותים ופעילויות במגוון רב של נושאים. חלק מהשירותים הם במטרה להאריך כמה שיותר את חייהם של הדיירים דרך תזונה, ספורט ושירותים בריאותיים נוספים. חלק אחר מהשירותים הוא על מנת לעזור לדיירים ליהנות כמה שיותר מהרצאות, סדנאות יצירה ופעילויות שיא שונות.

בית אבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא