חיפוש

איך להפוך את חדר השינה לנעים ונוח ב – 4 שלבים פשוטים

רבים מאתנו הולכים לישון מידי לילה בחדר שינה פשוט למדי. הכוונה לחדר שכולל מיטה סבירה, ארון סתמי וערמה גדולה של בגדים שעוברת מכיסא אחד לאחר. מדריך זה עולה לרשת, כדי להביא לשינוי מהותי בעניין. אם אתם מכירים בתופעה מקרוב, עליכם להישאר כאן ולגלות בעוד כמה רגעים את 4 השלבים שיאפשרו לכם להפוך את חדר השינה לנעים ומזמין. 

 

השלב ה – 1: תצבעו את אחד הקירות

אי אפשר לעסוק בעיצוב חדר שינה, מבלי להמליץ לכם לזרוק בו קצת צבע. בשלב ראשוני זה, נמליץ לכם לכסות את הרהיטים בשקיות ניילון גדולות. שכן, אתם צפויים לבחור כעת בצבע שיאיר את החדר ויהפוך אותו למזמין. נמליץ להימנע מצבעים כהים שעשויים להקטין את מראה החדר ולבחור בצבעים בהירים יחסית, לדוגמא:

  • ירוק פסטל
  • תכלת
  • אפרסק ועוד

השלב ה – 1 תצבעו את אחד הקירות 

השלב ה – 2: תשדרגו את המיטה והטקסטיל

נבקש מכם כעת להכין שקית זבל גדולה ולהניח בתוכה את כל המצעים הבלויים שבחרתם לשמור עד היום. כך תוכלו להשאיר מאחור את המראה המוזנח. לאחר מכן, תצטרכו להניח על גבי המיטה את כל מוצרי הטקסטיל שנותרו במצב טוב. למשל, כריות, שמיכות, סדינים ועוד. בשלב זה תוכלו לראות מהם המוצרים שאתם צריכים לחדש ולקנות אותם.

נציין שבמרבית המקרים, מתגלה שיש צורך ברכישה מחודשת של כרית או שמיכת פוך. שכן, אלה המוצרים שמחזיקים לאורך שנים ואנו נוטים להשתמש בהם שוב ושוב, מבלי לבדוק את השפעת הזמן עליהם.

 

השלב ה – 3: תשנו את התאורה

התאורה בחדר השינה שלכם צריכה להיות רכה, בדיוק כמו שמיכות פוך בליל חורף קר. לכן, נמליץ לכם להחליף את הנורות הקיימות ולהחליף אותן בנורות צהובות שידועות באור הרך שלהן. בנוסף לכך, כדאי להעמיד גם מנורות קריאה שיאפשרו לעמעמם את האורות בלילה וליהנות מחדר שינה מרגיע ונעים.

השלב ה – 3 תשנו את התאורה

השלב ה – 4: תוסיפו יחידות אחסון

אל דאגה, לא שכחנו את ערמת הבגדים שאופיינית לחדרי שינה רבים. רגע לפני שהמדריך יסתיים, נבקש מכם להוסיף מתלה לבגדים, ארון נעליים ו\או יחידת מדפים. שכן, אלה יאפשרו לכם לאחסן את כל הפריטים במקום מסודר ויחסכו את הבאלאגן. שימו לב – יש פתרון הולם לכל אחד.

כך שאם יש לכם חדר שינה קטן במיוחד, תוכלו פשוט לאחסן את כל הדברים מתחת למיטה (תוך שימוש בארגזים ייעודיים). אפשרות אחרת היא להעביר את יחידת האחסון לחדר אחר, כדי לפנות מקום בחדר השינה.

 

השורה התחתונה – עכשיו אפשר להתחיל!

כל אחד יכול להפוך את חדר השינה שלו לנעים ונוח. כעת אתם יודעים איך תוכלו לעשות זאת במינימום מאמץ, כך שנותר לכם רק ליישם את האינפורמציה שהוצגה לעיל ולקבל חדר שינה משודרג וחמים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא