חיפוש

איך לבחור כיסוי לסמארטפון

הסמארטפונים של היום נוטים להישבר או להישרט מכל נפילה, אנחנו נהנים אומנם מפלאפונים דקים, קלילים ובעלי מסכי זכוכית גדולים אבל זה בא עם החסרונות שלו. אולי רק מי שחי על הקצה יכול להרשות לעצמו לא להסתובב עם כיסוי לסמארטפון, אבל רובינו חייבים את זה כדי להבטיח שהפלאפון יישאר בחלק אחד. איך בוחרים את הכיסוי הנכון עבורכם? כל הטיפים לפניכם.

 

למה צריך כיסוי טוב

הפלאפון נהיה לחברינו הכי טוב, כבר אי אפשר לצאת מהבית בלעדיו. אין יותר מתסכל ומעצבן כשמשהו קורה לסמארטפון, כל התמונות הסיסמאות והקשר שלנו לעולם החיצון ניתק, ואנחנו נשארים חסרי אונים. ההוצאות על תיקונים ורכישה חוזרת יכולים להצטבר לסכום לא קטן. לכן, עדיף להוציא עוד כמה שקלים על כיסוי טוב ולחסוך לעצמכם את הכאב והכסף.

 

כיסוי מתאים לנייד

מגוון סוגי הסמארטפונים רחב בהחלט, עם הרבה יצרנים בשוק והרבה דגמים כגון otterbox, לעיתים לא קל למצוא את הכיסוי המתאים עבור הפלאפון שלכם. אבל מנחם לדעת שאם הדגם קיים אז קיים לו גם כיסוי. להגנה נכונה ולנוחות שלכם, תקנו רק מה שטוב לדגם נייד הספציפי שלכם, ככה פתחי ההטענה, הלחצנים והמצלמה יתאימו במדוייק בזכות התבנית.

 

סוג כיסוי

אתם צריכים להתבונן על הסגנון חיים שלכם, ולהתאים את הכיסוי לפיו. אם אתם עובדים או שוהים הרבה בחוץ, בסביבה דינאמית אזי ייתכן ותצטרכו כיסוי קשיח ועבה יותר, אם אתם עובדים במשרד אולי כיסוי דק יספק אתכם. בנוסף, איזה תוספות אתם צריכים? יש שאוהבים כיסוי עם אפשרות לארנק לכרטיסים, או אפילו כיסוי המשמש גם כמטען.

 

חומרים

ניתן למצוא שלל של חומרים למגנים שלכם, חלקם טובים יותר וחלקם פחות בכל הנוגע לבלימת זעזועים. גומי וסיליקון עדיפים על פלסטיק לדוגמא. נסו לבחור כיסוי שמגן בצורה המיטבית על הפינות של הפלאפון וגם בעל שוליים עבים כך שאם הפלאפון נופל על המסך הוא לא יסדק ישר. בדקו אם המגן מורכב מכמה חומרים או כמקשה אחת.

 

מחיר

מעניין שעל המכשיר הסמארטפון עצמו אנחנו מוכנים לשלם מאות שקלים, אם לא אלפי אך כשזה מגיע לכיסוי אנחנו פתאום מתחילים לחשב כל שקל. בסוף אין חוכמות – מקבלים מה שמשלמים. המחירים לא גבוהים וזה שווה את ההשקעה. מומלץ לרכוש כיסוי מחומרים טובים ואיכותיים וגם להתייעץ עם המוכר לגבי תוספים שיכולים להוסיף להגנה של הפלאפון כגון מדבקת מסך.

 

עיצוב

כיסוי הסמארטפון שלכם זה גם הדרך שלכם לבטא את היצירתיות שלכם וגם לעזור לכם להבדיל את הפלאפון שלכם לעומת השאר. צריך לשים לב שאתם לא מקריבים עיצוב יפה עבור יעילות של המגן, הרבה פעמים ההדפסים האטרקטיביים לא מגנים בכלל. אתם יכולים לבחור מהמגוון הרחב שיש לחנויות להציע כך שתהיו מרוצים ותסמנו וי על כל הפיצ'רים החשובים.

אייפון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא