חיפוש

החלפת מסך מקורי באיזור השרון

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של החלפות מסך שמתבצעות באופן לקוי באזור המרכז. לאחרונה פנו אלינו מעל ל – 5 קולגות ומכרים שציינו בפנינו שהם ערכו תיקון במעבדה אקראית במרכז הארץ ומאז, המסך לא מגיב כבעבר. כדי לאפשר לכם, קוראים יקרים, להגיע אל מעבדה מומלצת שתבצע החלפה של מסך מקורי באזור השרון, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולצאת אל המעבדה המתאימה לכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כתיבה של מדריך שנוגעת להמלצות על עסקים קטנים וגדולים עשויה להיות עניין מורכב. שכן, יש לנו אחריות גדולה מאוד. כדי שנוכל להיות בטוחים שאנחנו מפנים אתכם אל מעבדת סלולר איכותית, אמינה ומקצועית, אנחנו צריכים לפנות אל אנשים שמבינים דבר בעניין. לכן, כתבנו פוסט ברחבי הרשתות החברתיות וביקשנו מאנשים שעונים על הקריטריונים הבאים ליצור עמנו קשר:

  • אנשים שתיקנו לאחרונה את המסך שלהם
  • ערכו את התיקון באזור השרון
  • ביצעו החלפת מסך מקורי ויצאו מרוצים

פנו אלינו מעל ל -10 אנשים שענו על קריטריונים אלו והם סייעו לנו להבין איך הם הגיעו למקום אמין.

 

התשובה של ששון שביצע החלפה של מסך אנדרואיד באזור השרון

ששון ציין  בפנינו שהוא הגיע אל מעבדת סלולאר בהוד השרון לאחר שהוא שאל את כל הקולגות שלו איפה הם מבצעים תיקוני מסך. לדבריו, קרה לו פעם שהוא הגיעה אל מעבדה שלקחה את הנייד שלו ולא החזירה אותו בשלמותו. כך שמאז, הוא בודק המלצות מטעם אנשים שהוא סומך עליהם. רק לאחר שהוא שומע מעל ל – 3 המלצות על אותו מקום (או מעבדה במקרה שלנו) הוא יוצא לדרך ומבצע את הרכישה.

 

התשובה של יעל שביצעה החלפה של מסך אייפון באזור השרון

יעל ציינה בפנינו שהיא בוחרת את המעבדה שלה בקפידה. ב – 5 שנים האחרונות יש לה מעבדה קבועה שהיא פשוט לא עוזבת אותה. לדבריה, מדובר במעבדה איכותית עם עובדים שמקבלים אותה בחיוך ובמקצועיות. היא ציינה שהיא הורסת את המכשירים הניידים שלה באופן קבוע ולכן היא בחרה במעבדה רק לאחר שראתה שיש לה המון חוות דעת חיוביות בפייסבוק, בקבוצות של ניידים.

 

התשובה של אורון שביצע החלפה של שיומי באזור השרון

אורון ציין בפנינו שהוא עבר כמה שנים בין מעבדות עד שמצא את מעבדת הבית שלו. הוא אמר שהדרך הכי טובה מבחינתו להגיע אל מעבדה טובה ואמינה שתחליף מסך מקורי ולא אקראי היא באמצעות קריאה של חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל. לדבריו, אפשר פשוט לקרוא את הביקורות שכתבו לקוחות קודמים ולראות אם מדבר בחנות אמינה או כזו שראוי להתרחק ממנה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על החלפה של מסך מקורי באזור השרון. מאחלים לכם שתבחרו נכון.

מסך סדוק

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סלולר
איך לבחור כיסוי לסמארטפון

הסמארטפונים של היום נוטים להישבר או להישרט מכל נפילה, אנחנו נהנים אומנם מפלאפונים דקים, קלילים ובעלי מסכי זכוכית גדולים אבל זה בא עם החסרונות שלו.

קרא עוד »