חיפוש

תוספי מזון לכלבים – כך תבחרו נכון

דאגה לאוכל ומזון איכותי ועשיר ברכיבים תזונתיים, היא צורך חשוב ובסיסי בטיפול וגידול הכלבים שלנו. אך לא אחת, הכלבים שלנו עלולים לסבול ממחסור ברכיבים תזונתיים מסוימים, בין אם בגלל הרגלי אכילה לא נכונים ובין אם בגלל מצבים רפואיים שונים. כדי להתגבר על מחסור זה, ניתן לרכוש עבור הכלבים תוספי תזונה מתאימים

 

מזון לכלבים

כלל בעלי החיים, כולל אותנו, בני האדם, חייבים לצרוך מזון ושתייה באופן תדיר ומסודר, המאפשר המשך קיום חיוני ופעיל של גופנו. צריכה לא מבוקרת שלהם, בין אם יותר ובין אם פחות מהנדרש, עלולה להוביל לשלל בעיות בריאותיות – גופניות ונפשיות.

כשמדובר בחיות המחמד הביתיות שלנו, הרי שהדאגה למזון ושתייה עבורם, מוטל עלינו באופן כמעט בלעדי, ועלינו לספק עבורם את המזון המתאים ביותר לצרכים שלהם, בהתחשב בסוג שלהם, גילם ומצבם הרפואי.

 

על מה חשוב להקפיד בתזונת הכלבים?

עולם המזון לכלבים הוא רב ומגוון ועלול להציב עבורנו קושי ואתגר בבואנו לבחור את המזון המתאים ביותר עבורם. אך מעבר למותגים והחברות השונות, עלינו לוודא כי המזון המיועד מכיל את הרכיבים התזונתיים המתאימים לצרכים של הכלב שלנו.

ככלל, בבחירת מזון אידיאלי לכלבים שלנו, עלינו להקפיד על יחס מאוזן בין פחמימות, שומן, חלבון וסיבים תזונתיים, אשר יאפשרו שמירה על משקל תקין ובריאות הכלב שלנו, כמו יאפשרו פעולת עיכול תקינה ויעילה.

 

מהם תוספי מזון לכלבים?

בניית תפריט מאוזן ומוקפד עבור הכלבים שלנו היא תהליך חשוב ובסיסי בדאגה למזון ושתייה עבורם. ככלל, מזון הכלבים מתחלק למזון יבש, רטוב, חטיפים ופינוקים שונים, כשתפריט אידיאלי צריך לאזן ולגוון בין הסוגים הללו, בהתאם לסוג הכלב, גילו ומצבו הרפואי.

לעיתים, עקב הרגלי אכילה לא נכונים, או מצב בריאותי מיוחד, הכלבים שלנו אינם צורכים את מלוא הרכיבים התזונתיים ההכרחיים עבורם, מצב העלול להשפיע על בריאותם ותפקודם החיוני. באמצעות תוספי מזון וציוד לכלבים, ניתן להעשיר את התפריט של הכלבים ולהשלים את הרכיבים התזונתיים החסרים.

 

איך נבחר נכון את תוספי המזון לכלבים?

תוספי המזון נועדו בסופו של דבר להתמודד עם חוסר ברכיבים מסוימים. לפיכך, השלב הראשון בבחירת תוספי המזון המתאימים ביותר לכלבים שלנו יהיה התאמת התוסף הרלוונטי לחוסר הקיים אצל הכלב שלנו. זכרו כי את התוסף יש להתאים לסוג הכלב וגילו. לאחר מכן, מומלץ לקרוא את התווית על גבי תוסף המזון המיועד בכדי להבין אלו רכיבים הוא מכיל. כך, תוכלו לוודא כי התוסף אינו מכיל רכיבים שהכלב שלכם אלרגי עבורם.

מומלץ לבחור תוספי מזון של חברות מוכרות וידועות, רצוי כאלו המתמחות בתוספי מזון ואף ביצעו מחקרים מתאימים. במקרים בהם אינכם בטוחים כי התוסף מתאים לכלב שלכם, ו/או לכלב שלכם מצב בריאותי מיוחד, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מומחה, או וטרינר, בנוגע להתאמת תוסף התזונה לכלב שלכם.

 

DOGS

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »