חיפוש

האם ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית בעצמי ללא עזרה מעורך דין?

לא פעם אנו מקבלים פניות מצד קוראים שלנו ששואלים אותנו שאלות שונות בנוגע לתביעות של רשלנות רפואית. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבת סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתאפשר לכל הקוראים לקבל את המידע המעניין ביותר בתחום. מדריך זה הוא ה – 3 בסדרה. אתם צפויים לגלות בקרוב שהוא ינחה אתכם איך להגיש תביעת רשלנות רפואית ויגלה לכם אם תוכלו לעשות זאת לבד או תוך סיוע מטעם עורך דין.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

כפי שאתם וודאי יודעים, המדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו מעל ל – 200 פניות בנוגע לתביעות של רשלנות רפואית. שכן, מדובר בסוג תביעות כזה שלא כולם יודעים האם ניתן לתבוע? האם יש עילה? האם צריך להשיג מסמכים לבד? ועוד. כל השאלות הללו הן חלק קטן ממגוון ההודעות שאנו מקבלים על בסיס יומי.

כדי שתוכלו לקבל את כל התשובות בנושא, ריכזנו עבורכם את המידע בסדרת המדריכים הנוכחית. במדריכים הקודמים הסברנו מהי תביעת רשלנות רפואית ואילו סוגים של רשלנות קיימים. דעו שזה בסדר, אם לא קראתם את המדריכים הקודמים, אינכם צריכים לבצע השלמה.

 

האם ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית בעצמכם?

נקל עליכם ולא נלאה אתכם בפרטים ומיד נאמר לכם כי התשובה לשאלה זו היא לא. שכן, תביעות מסוג זה מצריכות ליווי צמוד של עורך דין. כפי שהוצג בפניכם בקצרה לעיל, תביעות מסוג זה מצריכות איסוף של חומרים שונים וגם, בירור מעמיק אודות העילה לרשלנות. כל אלו מצריכים מכם סיוע של עורך דין. אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים אודות עניין זה, כדאי שתלחצו על הלינק הבא:www.df-law.co.il.

 

איך מגיעים אל עורך דין מומלץ בתחום?

לא פעם שואלים אותנו איך אפשר לדעת שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ בתחום. כזה שיש לו ניסיון רב ותיקים מוצלחים מאחוריו. כדי שתוכלו לדעת את הדרך, נציין בפניכם כי יש כמה אפשרויות שעומדות בפניכם. אתם יכולים לערוך חיפוש אחר חוות דעת שנכתבו על עורך דין מסוים ברחבי הרשת. כך שאם יש לכם שם של עורך דין, כתבו אותו באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות ותיחשפו לחוות הדעת שנכתבו אודותיו:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

אל תנסו להגיש את התביעה באופן עצמאי

אם נפגעתם ואתם סבורים כי עברתם הליך של רשלנות רפואית, תעשו לעצמכם טובה ואל תפנו אל בית החולים או קופת החולים בשביל לקבל את המסמכים שיוכיחו את הרשלנות. תאפשרו לעורך דין שמנוסה בתחום לעשות זאת. שכן, לא פעם, מתגלה קושי בהשגת המסמכים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך הנכונה להגיש תביעה של רשלנות רפואית באופן עצמאי ללא עזרה מעורך דין. מאחלים לכם שתגישו תביעה על הצד הטוב ביותר, שיהיה בהצלחה.

תביעת רשלנות רפואית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »