חיפוש

תאונות דרכים בדרך לעבודה

במדינת ישראל בכל שנה מתרחשות אלפי תאונות דרכים, הגוררות נזק רב לגוף ולרכוש ובעטיין משלמים מאות בני אדם בחייהם.

התמודדות עם ההשלכות של תאונות דרכים עלולה להיות קשה ומאתגרת ללא שום תלות באשמה של המעורבים בתאונות דרכים.

כאשר נגרם נזק עולה הצורך בפיצויים עבור מי שנגרם לו נזק, ומסיבה זו עורכי דין המתמחים בדיני נזיקין מסייעים גם למעורבים בתאונות דרכים.

 

מהן התביעות בהן מתעסק עורך דין תאונות דרכים?

עורך דין תאונות דרכים מתעסק בתביעות שונות:

  1. תאונות דרכים: כל תאונת דרכים מכל סוג שהוא מצריכה את כל הצדדים להיעזר בשירותו של עורך דין, בין אם מדובר בתאונה בין רכבים פרטיים, תחבורה ציבורית, הולכי רגל ועוד.
  2. תאונות בזמן העבודה: תאונות דרכים המתבצעות בדרך לעבודה, בזמן העבודה, בעת מילוי התפקיד ובחזרה מהעבודה נחשבות גם לתאונות עבודה ומצריכות עורך דין.
  3. הפניות לגורמים מקצועיים: לעיתים בעת ההליך המשפטי ישנו צורך בחוות דעת של גורמים מקצועיים שונים – למשל, חוות דעת רפואיות על נזקים שנגרמו לגוף. עורך דין תאונות דרכים מפנה לגורמים אלו במסגרת התביעה.
  4. ערעורים לבית המשפט: במידה ונפסקו פיצויים בגובה נמוך לדעת הצד המקבל ושאינם מכסים את ההוצאות והנזקים שגרמה התאונה, עורך הדין מייצג את הלקוח בערעור.

 

תאונת דרכים במסגרת העבודה – מה כדאי לעשות?

מעורבות בתאונת דרכים מצריכה פעילות מהירה ומסודרת. במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים בדרך לעבודה, בזמן העבודה או בדרך מהעבודה עליכם לדווח זאת למעסיק שלכם בהקדם האפשרי, וזאת בנוסף לדיווח למשטרה, קבלת פרטים מהמעורבים האחרים וקבלת טיפול רפואי.

 

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין במקרה של תאונת דרכים?

חשוב מאוד עבור כל מי שמעורב בתאונת דרכים להיעזר בשירותו של עורך דין מומחה, וכל זאת ללא תלות בתפקידו ומידת האחריות שלו בתאונה. יש להדגיש כי לא בכל תאונה ישנו צד מובהק פוגע וצד מובהק נפגע, ובמקרים רבים המצב מובהק יותר. בכל זאת נדגיש את הצורך בעורך דין עבור מציאות דיכוטומית של פוגע ונפגע:

  1. חשיבות עורך דין עבור נפגע: עורך דין יסייע לנפגע לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לו לפי חוק על ידי התנהלות משפטית נכונה.
  2. חשיבות עורך דין עבור פוגע: עורך דין עשוי לסייע לפוגע להימנע מצעדי ענישה נגדו, כגון עונשים פליליים שונים, שלילת רישיון נהיגה ועוד.

 

מומלץ לבחור במשרד עורכי דין מוביל

אם נקלעתם לתאונת דרכים, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין תאונות דרכים העובד אצל משרד עורכי דין נזיקין מוביל בתחומו. משרד עורכי דין שכזה הוא משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן. לעו"ד אריאלה גפן העומדת בראשות המשרד ניסיון רב שנים בסיוע משפטי עבור מעורבים בתאונות דרכים, וכן ייצוג חברות ביטוח וייצוג תובעים מול חברות ביטוח. המשרד צבר במהלך השנים ניסיון בשירות אלפי לקוחות, ובעל אחוזי הצלחה גבוהים.

 

רכב לאחר התנגשות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »