חיפוש

מה היתרונות של שיפור מוזיקליות בילדים?

ילדים מאוד אוהבים ומתרגשים מליצור, שכן הדימיון והיצירתיות שלהם מאוד גבוהים בגילאי האלה, ולכן הם בדרך כלל מאוד נמשכים לכלי נגינה ומוזיקה בצורה לגמרי טבעית.

עידוד ילדכם ללמוד לנגן על כלי נגינה מספקת המון יתרונות וכלים חשובים לחיים, והמאמר הזה הולך לספר לכם את כולם:

 

שיפור סיכויי ההצלחה בלימודים:

מחקרים מוכיחים שקיים קשר ישיר והדוק עם השקעה באימונים על כלי נגינה מסוים והצלחה בלימודים וזאת מכיוון שלימודי הנגינה משפרים את החשיבה הקוגנטיבית. מוחו של ילד אשר לומד לנגן על כלי נגינה ממריץ את אותם חלקים במוחו הקשורים גם ללימודים בבית הספר.
בנוסף לימודי נגינה משפרים את הזיכרון דבר שיעזור לו בהכנות למבחנים וזכירת החומר הנלמד בכיתה.

 

קשרים חברתיים:

למען האמת, כל חוג מעודד ומשפר קשרים חברתיים. ההיתרון בלימודי מוזיקה הוא שלא משנה לאיזה ז'אנר מוזיקלי הילד שלכם נמשך, ועל איזה כלי הוא רוצה לנגן הוא תמיד יוכל להתפתח ולהוציא ממנו את המירב.
אם הוא נמשך למוזיקה קלאסית הוא יוכל להתקדם ולחבור לתזמורת ולהופיע, אם הוא נמשך לתופים או גיטרה חשמלית אולי ירצה להקים להקה, הוא ילמד לעבוד בצוות, להנהיג, לחבר בין חברים מעולמות שונים ולפתח קשרים חברתיים מסוגים שונים ולקבל כלים שישמשו אותו הלאה להמשך החיים.

 

תורמת ומעצימה את הביטחון העצמי:

אנחנו מאמינים שביטחון עצמי הוא הכרחי להצלחה בחיים. ברגע שאנחנו מצליחים להגיד לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות משהו בביטחון ואמונה התוצאות אינן מאחרות מלהגיע.
לימודי נגינה על כלי מוזיקלי כמו לימוד דרבוקה גורמת לילדים להתמודד עם תחושות כמו תסכול, חרדה, חוסר בטחון ועוד אבל בצורה מהנה תוך יצירת אמנות שהיא המוזיקה שמתנגנת תחת ידיהם.
התמודדות והשתפרות של הילד עם הזמן בנגינה תוכיח ותגביר אצלו את ההבנה שבשביל דברים קשים שווה להשקיע, ושהדרך קשה אך מהנה, מלמד ומעצימה.
ישנם גם ילדים שיזכו להופיע עם הנגינה שלהם ולהרוויח גם חוויה של עמידה על במה מול קהל, התמודדות עם לחץ ואדרנלין, ופידבקים חיוביים ותחושת גאווה עצמית בסוף.

 

משמעת עצמית וסבלנות:

אף אחד לא נולד עם משמעת עצמית ובטח שלא עם סבלנות. ילדים הם יצור שרוצה הנאות, מהר ועכשיו ומאוד קשה לו עם דחיית סיפוקים, זהו שריר שצריך לפתח ולעבוד עליו.
למידה של ניגון על כלי נגינה מלמדת את הילדים את הערך של משמעת עצמית וסבלנות שכן בסופו של דבר היא משתלמת והם רוכשים יכולת מיוחדת שאין לחברים שלהם, ובכך מבינים שהמסע והדרך שעברו היו שווים את זה כי עכשיו הם יודעים משהו שאחרים לא, ויש לתחושה הזו ערך מוסף בעידן טכנולוגי ומודרני שמספק הנאות מידיות בנקיפת אצבע.

אנחנו סבורים כי שכנענו אתכם ביתרונות הרבים שיש ללימודי נגינה,
בהצלחה לקטנטנים שלכם!

 

ילד שר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
להנחות
המדריך לתיכוניסט הטרי

לאחר בית הספר היסודי וחטיבת הביניים, המקום שאליו רגלינו מועדות הוא בית הספר התיכון. בתור תלמידים, התיכון הוא המקום הראשון שבו מתמודדים עם אתגרים לימודיים

קרא עוד »