חיפוש

שדרוגים הכרחיים לגריל שלכם!

חובבי בשר יודעים שאין תחליף למנגל פחמים איכותי או מעשנת עץ בכדי להעניק לבשר את הטעמים הטובים ביותר. לכן רבים מהם משקיעים מכספם וקונים גריל איכותי, כזה שעלותו לא יורדת מאלף שקלים לפחות. באמצעותו הם מאמינים שיוכלו להוציא מנות איכותיות כמו במסעדות מקצועיות, אבל רבים מהם מפספסים את השדרוגים הקטנים שיהפכו את הגריל שלהם למקצועי לחלוטין. 

 

שיפור הצלייה עם הגריל שלכם באמצעות אביזרים משלימים

אביזרים לגריל מגיעים בצורות, גדלים וייעודים שונים ומשונים. המטרה של רוב הגדג'טים האלה היא לעזור לטבח שמבשל על הגריל להוציא מנות איכותיות ומגוונות יותר מהגריל הביתי שלו. אין בכתבה זאת מקום לפרט על כל אחד מהאביזרים המשלימים לגריל או למעשנה, לכן ריכזנו בעבורכם מספר אביזרים בולטים, שיהפכו את הגריל שלכם לגריל מקצועי לחלוטין, שיוציא את המנות הטעימות ביותר.

 

מד חום ייעודי לגריל

מדי חום לבישול בשר נמצאים בכל מטבח מקצועי ואצל כמעט כל טבח חובב שאוהב לבשל בשרים ברמה גבוהה. בדרך כלל מדי החום האלה מתחלקים לשני סוגים – מד חום שמודד את החום בתנור או בטוסטר אובן ומדי חום סטיק. מדי חום לתנור ניצבים בתור המכשיר או תלויים בתוכו בצורה זאת או אחרת.

מטרתם היא למדוד את החום בסביבתם כדי להבין אם התנור מדייק בטמפרטורה ולשנות את החום אם צריך. מדי חום סטיק ננעצים לתוך נתח הבשר בכדי למדוד את הטמפרטורה הפנימית שבו בכדי לדייק את מידת העשייה שלו. לגריל או למעשנות קיימים מדי חום ייעודיים שמודדים את הטמפרטורה באזור העישון או על רשת הצלייה של הגריל. מדי חום אלה עוזרים לבשלנים לדייק את מידת העשייה של נתחי הבשר אותם הם מבשלים.

 

עזרי צלייה של עוף ובשר

אחד מסוגי האביזרים שיכול לשדרג את חוויית הבישול שלכם על גריל בצורה הטובה ביותר הוא עזרי צלייה של עוף ובשר. בקטגוריה הזאת ניתן למצוא מכשירים שמאפשרים לצלות עוף שלם בעמידה. מסובבים את הנתח אותו אתם מבשלים בצורה קבוע ואחידה, זאת בשביל להעניק לנתח חום זהה ורמת בישול זהה בכלל הצדדים שלו.

אביזרים אלה מאפשרים לכם, כבשלנים, לבשל נתחי עוף, בשר ודגים ברמה הגבוהה ביותר ובלי צורך להתאמץ יתר על המידה. בנוסף לכך מחירם של אביזרים אלה לא עולה על שלוש מאות שקלים בדרך כלל, והם שווים את המחיר.

 

פחם מיוחד ועצים לעישון

אחד הדברים שקובעים את טעמו של הבשר בגריל או במעשנה הוא חומר הבעירה שמעניק את החום לצלייה שלהם. שימוש בחומרים פשוטים יגרור טעם פחות טוב לנתח הנצלה. לכן כדאי לחשוב על רכישה של פחם ברמה גבוהה, ואפילו עצים מיוחדים לעישון, ולהוסיף אותם לפחמים בגריל הביתי שלכם. שימוש בעץ איכותי לעישון, ייתן טעם טוב לכל הבשר שתצלו באותו אירוע.

שיפור הצלייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא