חיפוש

חזרתם מ"חלאקה" לילד? הכנו רשימת תספורות העדכניות לגילאי 3

תספורות ילדים הופכות לא פעם למחלוקות או לניהול משא ומתן עם ילדים המגלים פחדים כאשר הם נאלצים לוותר על חלק משיערם.

ביחד עם זאת כאשר הם עוברים את הטראומה הראשונית של החלאקה בגיל 3 הם יודעים למה לצפות.

קבלו את רשימת התספורות המעודכנות לגיל זה.

 

יותר מקדימה ופחות מאחור

תספורות לילדים יכולות להיות מיוחדות ויפות כשיש שיתוף פעולה עם הילדים והם נותנים לקצוץ משערם חלק נכבד. אך כשמדובר על גילאי 3, שיתוף הפעולה שלהם מצומצם ולכן יש לספר אותם בצורה אסתטית, מהירה ומקצועית. אצל הברברים למשל, מספרים את הילדים בווריאציות שונות בהתאם לשיתוף הפעולה של הילד. תספורת פשוטה לבנים עם שיער באורך בינוני תותיר להם יותר שיער מלפנים ופחות מאחור, דבר שיעניק להם חינניות ומראה פשוט. ניתן לספר כך שהשיער המקיף את הראש ייראה כקסדה ומאחור יהיה מקוצץ בהדרגה, ניתן להשאיר בחלק הקדמי יותר שיער ולהסיט אותו הצידה וכד'. כאשר אין שיתוף פעולה מלא עם הילד ניתן לשכנע אותו להסתפר כמו אביו או אחיו ואז נפתחות אפשרויות נרחבות יותר.

 

תספורות קלאסיות לגיל 3

הורים רבים ולא רק דתיים מסורתיים מאמינים בתספורת רק בגיל 3 בטקס החאלקה המפורסם וביחד עם זאת רוצים להעניק לבנם מראה אסתטי וחמוד שיחליף את השיער הארוך שעד כה היה פזור, קלוע בצמה או בקוקו ועכשיו יהיה קצר כמו של אבא. את צורת התספורת והסטייל יש להתאים למבנה הפנים ולאופי של הילד. אך לא די בכך, ספר מקצוע גם יתייחס לסוג השיער. למשל, לשיער מתולתל ישנן שתי שיטות קיצוץ. אחת היא לקצץ ולהסתיר בתוך ניצן גלים מהשיער והשנייה היא שיטת גב-ראש המעניקה מראה הרמוני של תלתלים באורך בינוני או קצר. במקרה של שיער דק וישר ניתן לדלל את הקצוות ולהוסיף לראש נפח. אפשרות נוספת היא להותיר גדילים ישרים ודקים באורך המתאים למבנה הפנים. בשפה מקצועית אלו תספורות כמו: עמוד, תספורת סימטרית או קנדית. ישנם הורים אמיצים יותר בייחוד שלילדיהם פנים סגלגלות ועיניים גדולות, המתאימים להם תספורות באורך בינוני כמו ריבוע כפל או אורכים קצרים עם ציורים מגולחים.

 

הטרנדים החדשים לגיל 3

בשנים האחרונות התספורות הקצרות בינוניות או הקצרות קצוצות הפכו לאופניות ופופולריות בקרב הורים לילדים צעירים. המגמה היא לאפשר לילד שסחב עימו תסרוקת ארוכה עד גיל 3 להרגיש בנוח בגן, במגרש המשחקים בספורט וכל פעילות אחרת בה הוא עוסק. צורת התספורת, בין אם מדובר על תספורת אלכסונית ובין אם על צורה א-סימטרית צריכה להיות מחמיאה לפניהם של הילדים צעירים שהוריהם רוצים תמונות טובות לאינסטגרם. ניתן לעצב אותן בצורה של א-סימטריה מקוממת, יוצאת דופן או קיפוד ובתנאי שידגישו את תווי הפנים או יסתירו חלקים אחרים שאינם מחמיאים לילד.

 

ילדה בצילומים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא