חיפוש

רשימת הספקים שחייב בכל אירוע

כאשר מתכננים אירוע גדול או קטן חייבים לתכנן אותו בקפידה באמצעות רשימת ספקים המתאימים לקונספט, למקום, לגיל ולסדר גודל האירוע.

קבלו את רשימת הספקים שחייבים בכל אירוע.

 

תכנון אירוע

כל מי שעומד להתחתן בוודאי נתקל בסידורים רבים והוצאות כספיות כאשר הוא מתכנן אירוע של פעם בחיים. בראש ובראשונה מחפשים מקום לאירוע ומכינים רשימת מוזמנים. גודל המקום יהיה בהתאם למספר המוזמנים. שנית, מקום האירוע צריך להיות תואם לקונספט שלו. האם מעוניינים באירוע כפרי בטבע? אירוע רטוב בבריכה? אירוע באולם או גן אירועים וכד'. ברגע שיודעים מה רוצים יותר קל להמשיך בתכנון הנוגע לאוכל, לאטרקציות, למזכרות, למוסיקה וכד'. אם מדובר באירוע באולם או גן אירועים לרוב הקייטרינג כלול ויש לבחור רק את המנות באמצעות טעימות. האירוע יכלול גם תאורה, מערכת הגברה, כיסאות, שולחנות וכיוצא בזה, אך לא יכללו את האטרקציות, התקליטן, הצלם והגימיקים האחרים. כשמדובר על חתונה בטבע או בחצר הבית יש לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו ולהכין רשימת ספקים על מנת להשוות הצעות מחיר ולנהל תקציב נכון. כך גם כשמדובר על בר או בת מצווה, ברית ואפילו יום הולדת לילד או לילדה.

 

אילו ספקים יש לקחת בחשבון?

אם ניקח לדוגמה אירוע בר או בת מצווה בבריכה בוודאי תרצו לשלב מתנפחים למים ומתנפחים בחוץ, דוכני מזון וכד'. לפני שמזמינים את הספק האידיאלי יש לבדוק את החברות השונות מבחינת בטיחות, רישיונות, איכות ועלויות. באתר https://poza-jump.co.il ניתן למשל להזמין גם מתנפחים למים וגם דוכני מזון. לאחר שאוספים רשימה של מספר חברות ובעיקר אלו המציעות חבילות אטרקטיביות שיוזילו את ההוצאות, יש לסגור את התאריך הרצוי, לעשות וי ולהמשיך הלאה. אם מדובר על אירוע בטבע יש למצוא ספק ציוד לאירועים המספק מספר אלמנטים באותה מניפה. למשל, אוהלים לאירועים מספקים גנרטורים, שולחנות, כיסאות, מערכת הגברה, תאורה וכד'. אם חוגגים יום הולדת לילד או לילדה ומזמינים מתנפחים גם הם מספקים גנרטורים, מפוחים, דוכני מזון ומשחקים אחרים. כלומר, חשוב למצוא ספק שיכול לספק חבילה שתמנע מכם להתרוצץ מאחד לשני ולשלם יותר.

 

רשימת אטרקציות מותאמות גיל ותחומי ענין

בין אם מזמינים אטרקציות לאירוע בטבע או לחצר הבית ובין אם לאירוע במועדון או באולם חשוב להתאים אותן לגיל המוזמנים. למשל באירוע יום הולדת בקיץ לגילאי הגן יתאימו מתנפחי מים, לבר מצווה לבנים יכולות להתאים אטרקציות כמו מתנפחי קליעה למטרה או פעילויות מאתגרות אחרות. כשעושים אירוע כמו חתונה באולם אירועים בוודאי האטרקציות ישתנו על פי הגיל. לא משנה מה סוג האירוע צריך רשימת אטרקציות שמהן יהיה אפשר לבחור אחת או שתיים שגם יתאימו לקונספט ולתחומי העניין של החוגגים. לפיכך, הכינו רשימת ספקים מראש והחלו לתכנן את האירוע המושלם.

 

עמדת ירקות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »