חיפוש

רעיונות לקינוחים מיוחדים

אירוח מושלם מתבסס לא רק על תפריט קולינרי, אלא בעיקר על קינוחים מיוחדים ומפנקים. במאמר הבא נספק לכם רעיונות לקינוחים מיוחדים אותם תוכלו להכין בעצמכם, או להזמין.

אירוח מושלם – טיפים

אם אתם עתידים לארח בקרוב בני משפחה וחברים, וודאי חשבתם על התפריט הקולינרי אותו תגישו, כחלק מן הידיעה כי אירוח מושלם מתבסס על מנות ייחודיות וכמובן – קינוחים. אם בעבר היה מדובר במטלה מורכבת במיוחד, כיום בעקבות עלייתן של הרשתות החברתיות וכן אפשרויות לקבלת משלוח מהיר באמצעות חברות ניתן להפיק ערב בלתי נשכח. לכן,טיפ חשוב ומועיל לצורך אירוח מושלם מתחיל בראש ובראשונה מתכנון מדויק של התפריט, בהתאם למספר האורחים המוזמנים. לשם כך, מומלץ לכתוב את המנות אותן תרצו להכין או להזמין, ולתזמן את המשלוח מראש, בכדי להבטיח כי ביום האירוע תוכלו להיות בראש שקט כי כלל המצרכים אצלכם. בנוסף, מומלץ לעצב את השולחן בהתאם לקונספט ברור, ובכך לספק לכם ולאורחים שלכם חוויה ייחודית בדמות אירוח מושלם המתבסס על קונספט מנצח ותפריט קולינרי עשיר.

פנקייק

רעיונות לקינוחים מיוחדים

גולת הכותרת באירוח חברים ובני משפחה הוא כמובן זמן הקינוחים. לטובת המאורע, להלן מספר רעיונות מקוריים בעבור קינוחים אותם תוכלו להכין בעצמכם או להזמין:

  • עוגת בייסקוויט עם טוייסט – את עוגת הביסקוויט הקלאסית ניתן להכין בקלות ובמהירות, באמצעות חבילת ביסקוויט אחת, שתי כוסות חלב ופודינג ווניל או שוקולד. כדי לשדרג את הקינוח ולהעניק לו נופך עם טוויסט מומלץ להוסיף בין השכבות כפית של קפה נמס אשר מקפיץ את הקינוח והופך אותו לטעים ומשודרג במיוחד.
  • משלוח סושי פירות ראשון לציון – הזמנה של משלוח מגשי פירות ראשון לציון מחברת פריגנך יאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם קינוח מיוחד בדמות סושי פירות. מדובר בפירות חתוכים כדוגמת אבטיח, אננס, אפרשזיף ועוד המגולגל בצורת סושי, כאשר הציפוי הינו ציפוי מתוק ומפתיע במיוחד. מדובר בדרך מצוינת לשדרג את הארוחה ולאפשר לכם לחסוך זמן, כל זאת באמצעות משלוח סלסלת פירות ראשון לציון מהודר ויוקרתי הנעשה במיוחד בעבורכם, ובמשלוח מהיר הנעשה בפריסה ארצית. לקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי של חברת פריגנך.
  • פנקייק פירות יער – את הפנקייקים הבסיסי ניתן לשדרג באמצעות שימוש בפירות יער מקורמלים. לטובת המתכון יש לחמם בקערה פירות יער טריים, להוסיף חצי כוס סוכר ומעט מים ולהמתין עד שנוצרת תמיסה אחידה, לאחר מכן הכינו את הפנקייקים בנפרד, ודקה לפני שהפנקייק מוכן הוסיפו מעט פירות יער מעל. לאחר קירור, הניחו בעדינות את הרוטב, ובכך קיבלתם מתכון משודרג לפנקייקים שכולם אוהבים.
  • ביצת הפתעה – במיכל קטן אותו ניתן לרכוש בחנויות מתמחות הניחו שכבה של פודינג וניל, מעליו שבבי שוקלד צ'יפס ומעליהן ביסקוויטים בטעם קרמל להקפצת הטעמים.
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא