חיפוש

רכישת מצבר איכותי עם אחריות זה היום חובה!

אחד הגורמים המהותיים ביותר לתפקודו התקין של הרכב הוא המצבר. רכישת מצבר איכותי עם אחריות זה היום חובה של ממש, כאשר בחירה נכונה נהיגה בטוחה ותקינה למשך זמן רב. השלב הראשון והחשוב ביותר בעת רכישת מצבר הוא הסוג.

גם אם אין לכם כל ידע בנושא, כשזה מגיע לרכישה של מצבר לרכב, חשוב במיוחד לבחון מספר קריטריונים חשובים, על מנת להבטיח כי המצבר אשר תרכשו יהיה מתאים, איכותי ועמיד. כידוע, המצבר משפיע במובנים רבים על תפקוד הרכב, כך שקיים קשר ישיר בין איכות המצבר לחווית הנסיעה שלכם וכמובן לביטחון.

 

מתי יש להחליף מצבר?

לכל מצבר באשר הוא יש תוקף, שהוא מהווה את התאריך המומלץ להחלפה. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי החלפת מצבר לא מתבצעת רק בעת תקלה, אלא בעת התאריך אשר נקוב על המצבר. את המצבר יש להחליף בחדש בכל כמה שנים, בהתאם לסוג שלו ולחברה.

כיום, ניתן למצוא בשוק שני סוגים עיקריים של מצברים, מצבר לא אטום, ומצבר אטום. מצבר לא אטום דורש טיפול תקופתי, זאת בשביל לבדוק את מצבו. לעומת זאת, מצבר אטום חוסך את הצורך בטיפול תקופתי. ההבדל בין שני סוגי המצברים הוא בשסתום אשר מונע את היציאה של האלקטרוליט מהמצבר עצמו.

 

כך תתאימו את המצבר לסוג הרכב שלכם

כאמור, קיים היצע רחב של מצברים אשר נמכרים כיום בישראל, ומיובאים באמצעות חברות וסוכנים. בחירה של מצב יכולה להיות מבלבלת ומורכבת עבור מי שאינו מכיר את הסוגים השונים ואת המאפיינים הרצויים בהתאם לסוג הרכב.

חשוב לזכור כי כל רכב הינו בעל מידה שונה של צריכת חשמל, ולכן חשוב במיוחד לבדוק את הוראות היצרן של הרכב, לפני רכישת המצבר, על מנת להבטיח התאמה מלאה. כיום, מצבר ורטה עם אחריות מתאים לרוב הרכבים הסטנדרטיים, כאשר היתרון המהותי של מוצר זה הוא כי הוא מגיע עם אחריות מלאה.

 

כשזה מגיע למצבר אל תתפשרו על איכות ואחריות

הגורם המהותי והחשוב ביותר לבחינה בעת בחירת מצבר, הוא האיכות שלו. מדובר על אלמנט אשר ישפיע באופן ישיר על תפקוד המערכת החשמלית של הרכב, וכמובן משך הזמן אשר הרכב יפעל בצורה תקינה, ללא הפרעות ותקלות.

על מנת לוודא כי אכן מדובר במוצר איכותי, כזה שישרוד מספר שנים, מומלץ ורצוי לרכוש את המצב אך ורק דרך סוכנות בעלת ניסיון והתמחות בתחום. בנוסף, אישור נוסף לטיב המוצר הוא תעודת אחריות אשר מעניקה מענה במקרה של תקלות שונות אשר מצריכות טיפול מיידי.

כאמור, רכישת מצבר איכותי עם אחריות זה היום חובה, לכן, בחירה נכונה ומדויקת תשפיע במידה רבה על תפקוד הרכב במשך זמן, ותעניק לכם ביטחון ושקט נפשי. מסיבה זו, חשוב ורצוי להכיר את ההגדרות הקיימות של מצברים שונים אשר קיימים בשוק בישראל וכמובן את הגדרות היצרן של הרכב. כך תוכלו להבטיח את המצבר האידיאלי.

 

בטריות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »