חיפוש

רכישת טבעות אירוסין – רק לאחר קבלת תעודה גמלונית

תעודה גמלונית היא תעודת הזהות של היהלום, כך שנוכל להיות בטוחים כי אכן מדובר ביהלום אמיתי ולא בזיוף. מה בדיוק ומה צריך לדעת? כל הפרטים במאמר הבא.

מהי תעודה גמלונית?

תעודה גמלונית היא אחד הדברים החשובים ביותר אותם יש לקבל במעמד רכישת טבעות אירוסין, ובפרט טבעות יהלום. שוק היהלומים הוא שוק פרוץ ובו ניתן למצוא עשרות חיקויים זולים של יהלומים אשר נראים בדיוק כמו הדבר האמיתי, רק שהם ממש לא. לכן, תעודה גמלונית עודה גמולוגית ליהלום מאשרת כי אתם לא רוכשים יהלום מזויף, ומדובר למעשה בערבות בדבר המקוריות של היהלום וזאת משום שהתעודה מכילה את כל המפרט המלא של טבעת האירוסין אשר נבחרה.

מדוע זה חשוב לקבל תעודה גמלונית?

תעודה גמלונית היא כאמור הדרך הטובה ביותר לוודא כי לא עבדו עלינו במעמד רכישת טבעת האירוסין, וזאת משום שישנם היום זירקון (דמוי יהלום) אשר נראה בדיוק כמו הדבר האמתי. לכן, תעודה גמלונית אשר מתקבלת מאפשרת לכם לדעת את הנתונים הנדרשים ואשר  המתייחסים בין השאר לגודל האבן, המשקל, רמת הבהירות, צבע ורמת הניקיון .החוק קובע שככל שהאבן גדולה ומדורגת גבוה יותר בסולם ניקיון היהלומים, כך היא יוקרתית יותר ואיכותית יותר, ועל בסיס זה נקבע גם המחיר.

 

ממה מורכבת תעודה גמלונית?

תעודה גמלונית היא תעודת הזהות של היהלום וניתן לדעת בדיוק מהו סוג היהלום, צורת היהלום, משקל מדויק כמו גם דירוג הניקיון, דירוג הצבע ורמת החינוך מבחינת הפרופורציה. בנוסף, בתעודה ניתן לראות את הסימטריה של חיוך היהלום ואת עומק היהלום כאחוזים מהקוטר. פרמטר נוסף הוא גודל הלוח אשר מגדיר את המשטח העליון עליו ממוקם היהלום, כמו גם עובי ההיקף של הרצועה בצד היהלום.

טבעת לרקע חתן וכלה

קבלת תעודה גמלונית – חשובה מאין כמותה

לכן, חשוב מאוד כאשר אתם רוכשים טבעת יהלום לבחור בטבעת אשר אתם מקבלים ביחד איתה גם תעודה גמלונית אשר מאששת כי אכן מדובר בטבעת יהלום אמתית ואיכותית. קבלה של תעודה כזו תתבצע רק ע"י חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום כמו חברת דיימונד פקטורי אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום ולה מגוון עצום של תכשיטי יהלומים אשר כולם מיוצרים בבורסה לתכשיטים, המשווק הבלעדי של טבעות אירוסין לקהל הרחב. במעמד הרכישה תקבלו תעודה גמלונית אשר תאשש כי אכן מדובר בטבעת איכותית וכי המחיר אותו שילמתם תמורת טבעת האירוסין אכן תואם לאיכות ולגודל הטבעת. כאמור, תחום היהלומים הוא תחום אשר ישנה חשיבות רבה לרכישה מחברה מקצועית ובקיאה בתחום כמו דיימונד פקטורי וזאת על מנת לוודא במאה אחוז כי לא תהיה עוגמת נפש וכי הטבעת שרכשתם היא טבעת יהלום אשר תשרת את בת הזוג למשך שנים ארוכות ומבלי לחשוש מזיופים.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא