חיפוש

ריהוט למרפסת הבית – 6 חוקים שחשוב לדעת לפני החלטה סופית

מי לא אוהב לשבת מחוץ לבית, בגינה, כדי לקבל קצת שקט מכל העומס? לנשום אוויר ולהנות מכל הכיף שיש לטבע להציע. מי לא אוהב לארח אנשים בבית? ועוד יותר כיף לארח בחוץ, עם ריהוט למרפסת שנותן שדרוג רציני. מתלבטים או חוששים מהקנייה? כל מה שחשוב לדעת על ריהוט למרפסת לפני שמחליטים סופית לקנות, לפניכם.

 

ריהוט למרפסת מחומרים שונים

קודם כל, חשוב לדעת שיש כמה סוגים של ריהוט למרפסת – ראטן, זכוכית מחוסמת, עץ טבעי, אלומיניום וראטן סינטטי. לכל אחד יש יתרונות ויש חסרונות, ועליכם לחשוב מה הוא הריהוט המתאים לכם, בהתאם לתנאי מזג האוויר שהריהוט יעמוד בהם.

 

קניית ריהוט בהתאם לגילאי הבית

כמו בכל דבר בחיים, יש ריהוט למרפסת זול ויש יקר יותר. אם אתם משפחה עם ילדים קטנים, מומלץ לבחור בריהוט עמיד בפני ילדים קטנים ולא ממש יקר, ככה שאם יקרה לו משהו לא תתבאסו על המאות שקלים שהושקעו בו. אם אתם משפחה עם ילדים גדולים או שכבר עזבו את הבית, תוכלו לבחור בריהוט יוקרתי יותר. מומלץ לחשוב טרם הקנייה מי קהל היעד של הריהוט ובהתאם לזה לרכוש.

 

איזה גודל ריהוט ולכמה אנשים הוא מתאים?

הכל תלוי איזו משפחה אתם. האם משפחה שאוהבת לארח או משפחה שאוהבת את השקט שלה ואוהבת לשבת יחד עם המשפחה המצומצמת. תבחרו לפי זה את גודל הריהוט. לא צריך ריהוט גדול מדי אם אתם בקושי מארחים.

 

כמה תשתמשו בריהוט

איזה אנשים אתם? האם אנשים שאוהבים להיות כל היום בחוץ או אנשים שיוצאים החוצה רק במקרים מיוחדים? אם אתם אנשים שלא יושבים כל היום בחוץ חישבו עד כמה אתם מוכנים להשקיע בריהוט.

 

תחזוקה

ריהוט למרפסת דורש תחזוקה, מכיוון והוא יושב בחוץ וחשוף למזג האוויר, לחרקים ועוד. חישבו עד כמה אתם מוכנים להשקיע ולתחזק את הריהוט. האם יש לכם זמן לצבוע אותו? במידה ובחרתם לרכוש ריהוט עם כריות, האם יש לכם זמן לכבס אותן? זהו עוד דבר שחשוב לבדוק אותו לפני שבוחרים לקנות ריהוט למרפסת.

 

אחסון

יש מגוון ריהוטים למרפסת שפחות עמידים בתנאי מזג האוויר (לדוגמה – ריהוט למרפסת מעץ) ולכן חשוב שיהיה להם מקום אחסון לתקופת הסתיו\חורף כדי שלא ייהרסו. בדקו אם יש לכם מקום לאחסן את הריהוט. במידה ולא, בדקו אם יש לכם אפשרות לרכוש\לבנות מקום איחסון. במידה ואין ואתם לא יכולים לרכוש, חישבו שוב האם כדאי לכם לקנות ריהוט למרפסת.

 

ריהוט למרפסת

לסיכום, חשוב לבדוק האם בכל מה שרשמנו כאן אתם יכולים ומסוגלים לעמוד. קניית ריהוט למרפסת הוא דבר שדורש חשיבה של כל הפרמטרים לפני וחשוב לוודא שאתם מסוגלים לעמוד בהכל. בהצלחה וקנייה טובה.

ריהוט למרפסת הבית - 6 חוקים שחשוב לדעת עליהם לפני החלטה סופית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »