חיפוש

רגע לפני השנה החדשה התחדשו באמבטיה חדשה

השנה החדשה בפתח וזה הזמן לחדש את האמבטיה שלכם. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם אומרים לעצמכם כבר תקופה שצריך לחדש את הארונות של האמבטיה, אבל לא מצאתם לכך את הזמן המתאים. אם אתם כבר פה, כדאי שתקדישו את הרגעים הקרובים לקבלת מידע חשוב שיאפשר לכם לבחור את הארונות החדשים שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את המקרה שגרם לנו לכתוב את המדריך

מדריך זה נכתב בעקבות פגישה מקרית עם שפרה, השכנה שלנו. היא מספרת לנו כבר תקופה שהיא רוצה לחדש את האמבטיה שלה ולשפץ על הדרך גם את חדר השינה. היא יודעת שאנחנו מבינים עניין בתחום, כך שכל פעם היא עוצרת אותנו במכולת ומבקשת לקבל עוד טיפ חשוב בנושא.

כשהבנו ששפרה מחכה לקבל מספר מסוים של טיפים כדי להתחיל במלאכה, אמרנו לה שתמתין יום – יומיים ואנחנו נעביר לה מדריך מרוכז. מדובר כמובן במדריך הנוכחי שמוקדש לשפרה ופונה כמובן גם אליכם, קוראים יקרים.

 

הטיפ ה – 1 שאתם צריכים להכיר רגע לפני שתתחדשו באמבטיה

אם הגעתם למסקנה שזה הזמן לחדש ארונות האמבטיה, כדאי מאוד שתדעו שהדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להכיר את כל סוגי הארונות שקיימים בשוק. שמענו לא פעם על מי שבחרו ארון אקראי מבלי להכיר את כל המגוון, ובסופו של דבר הם גילו שיש בכלל דגם אחר של ארונות אמבט עומדים שהיה יכול להתאים הרבה יותר לחדר האמבטיה הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הנוחות.

אז תבדקו את העניין באופן מעמיק ורק לאחר מכן, תבחרו את הדגם המתאים לכם ביותר.

 

הטיפ ה – 2 שאתם צריכים להכיר רגע לפני שתתחדשו באמבטיה

יכול להיות שהטיפ ה – 2 יהיה ברור מאליו עבור מי מכם. ובכל זאת, חשוב לציין אותו בפניכם. מדובר במדידות של החלל. כבר שמענו על מי שביצעו רכישה של ארון מבלי לבדוק את המידות, ובסופו של דבר הם גילו שהדלת של הארון נפתחת בדיוק על האסלה ומקבלת מכה בכל פעם. שימו לב למידות החלל ותבחרו את הדגם רק לאחר שתראו שהוא תואם מבחינת המיקום והמרחב.

 

הטיפ ה – 3 שאתם צריכים להכיר רגע לפני שתתחדשו באמבטיה

הטיפ השלישי שחשוב שתכירו נוגע לעיצוב. אם ערכתם מדידות ובדקתם את הסוגים השונים של הארונות שקיימים, כעת נותר לכם רק לערוך בירור מקיף בנוגע לעיצובים שתואמים לריהוט הקיים באמבטיה. שימו לב למשל לפריטים הבאים:

  • הצבעים של האמבטיה עצמה
  • צבע הכיור
  • צבע המנורה בחדר

לאחר מכן, תתאימו את העיצוב המתאים ביותר לכל הפריטים הללו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הטיפים החשובים שעליכם להכיר רגע לפני שתתחדשו באמבטיה. מאחלים לכם שתבחרו נכון ושתיהנו מהאמבטיה שלכם בעיקר מבחינת הנוחות והעיצוב.

חדש, באת'

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא