חיפוש

קביעת פגישה מקצועית עם עורך דין פלילי

בבת אחת החיים שלכם התהפכו? אתם מוצאים את עצמם בלב פרשייה שאתם לא מבינים בכלל איך היא קשורה אליכם ואיך יכול להיות שאתם מואשמים בעבירה פלילית כזו או אחרת? אם כך, זה הרגע לקחת אוויר, להבין שאתם לא לבד ולפנות לעורך דין פלילי שיוכל לסייע. זה בהחלט נכון לומר שיש לא מעט אנשים שכן יודעים לומר, לפחות לעצמם, שהם אכן אשמים בעבירה שבגינה מאשימים אותם, אך לא תמיד זה המצב. כבר היו הרבה מקרים שבהם "תפרו למישהו תיק" והעלילו עליו, מה שהופך את ההתמודדות לעוד יותר מורכבת. מצד אחד במצב כזה אתם אומנם יודעים שאתם חפים מפשע, אך מצד שני, לא אחת קשה מאוד להוכיח זאת בפני בית המשפט. לכן זה לא משנה באיזו עבירה אתם מואשמים או איך באמת התרחשו הדברים, כי מה שבטוח זה שאתם צריכים לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין פלילי שיוכל לעזור לכם.

פלילי

במה עוסק בפועל עורך דין פלילי?

 

עורך דין פלילי יוכל לעזור לכם באינספור מקרים, כמו לדוגמא:

 

  • עבירות שונות של סמים
  • חקירות משטריות
  • שחרור ממעצרים
  • ייצוג של אסירים
  • עבירות אלימות
  • עבירות מרמה
  • עבירות הימורים ועוד

 

כמובן שלא בכל העבירות המשפטים יהיו מורכבים באותה המידה, אך יש אלמנט אחד שתמיד חוזר על עצמו במשפט הפלילי, והוא: האם עשיתם זאת בכוונה. האם ידעתם מראש למה אתם נכנסים ובכל זאת בחרתם לעשות זאת? או שאולי נקלעתם לסיטואציה שלא ממש הבנתם איך הגעתם אליה? יתרה מכך, עוד נתון שתמיד יברר עורך הדין הפלילי שאליו אתם פונים, זו השאלה האם יש לכם עבר פלילי או לא. כל הפרטים הללו יכולים להשפיע לא רק על מהלך הדברים אלא גם על השאלה מה ניתן יהיה לבקש מבית המשפט ומה לא ולכן יש לכך חשיבות אדירה.

 

כיצד מסייע עורך הדין?

 

ראשית, עוה"ד יבקש שתגיעו למשרד שלו ולפגישה הזאת יש חשיבות עליונה: בה אתם צריכים למסור את כל הפרטים. חשוב שתבינו שעוה"ד לא נמצא שם כדי לשפוט אתכם אלא להפך. כלומר, ככל שתהיו יותר גלויים איתו וככל שתיתנו לו כמה שיותר מידע אמין, כך הוא יוכל לעזור לכם בצורה יעילה יותר. בנוסף, בהתאם לכל מה שתספרו לו הוא יוכל לעזור לכם להחליט מה עושים, באיזה קו הולכים ובעיקר – הוא יבהיר לכם מה צפוי לכם. הרבה פעמים עצם הידיעה שיש לכם עם מי להתייעץ כבר עוזרת להירגע, אז למה שלא תפנו עוד היום לעורך דין פלילי שיעזור לכם? חשוב להבין שאפילו כל חקירה שאליה אתם מגיעים במשטרה עלולה להפיל אתכם ולשמש כנגדכם, מה שאומר שגם תדרוך לקראת חקירה כזאת מצידו של עוה"ד יכול לסייע.

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »